Hov hov, før vi overgiver os fuldstændig til davenports hjem, synes jeg lige, det er værd at overveje udsagn som "ingen sex på min datters værelse!" og "onani straffes på mellemøstlig vis!" endnu engang!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Katten er langhåret, og befinder sig som regel væk fra offentligheden, med mindre den er sulten (og det er den..)... Hunden er bare dorsk.. http://img196.imageshack.us/i/dsc01629a.jpg/
Evermind: du må rulle dig ud i min Fritzlkælder.. Er det da ikke nok mand? Der er nok at tage af, for fanden. Du bliver ikke engang straffet! Vi indfører "vælg en dværg" tema den aften, så kan du svine dig til dernede. (Dværgene er dog voksne, men virile. Røve som en 9årig dreng!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ja er 150 ikke rimeligt? Hvis vi er bare 15, gir det (hvilket den opmærksomme læser er klar over) 2250 til ædelse. Og hvis alle tager deres egen drik med, så går det sku.
Som sagt er jeg fri hele november, så lad os lige se hvad DLs tilmelding foreslår? I´m open!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#91 evermind 15 år siden
#92 davenport 15 år siden
http://img196.imageshack.us/i/dsc01629a.jpg/
Evermind: du må rulle dig ud i min Fritzlkælder.. Er det da ikke nok mand? Der er nok at tage af, for fanden. Du bliver ikke engang straffet! Vi indfører "vælg en dværg" tema den aften, så kan du svine dig til dernede. (Dværgene er dog voksne, men virile. Røve som en 9årig dreng!)
#93 HelmerJ 15 år siden
#94 evermind 15 år siden
#93 Nu er jeg forvirret, taler vi om sexdværgene eller selve julefrokosten?
#95 wimmie 15 år siden
Jeg ved hvor der bor en dværg - hvis nogen ved hvor man skaffer noget kloroform kan jeg måske hive en med.
#96 davenport 15 år siden
Som sagt er jeg fri hele november, så lad os lige se hvad DLs tilmelding foreslår? I´m open!
#97 davenport 15 år siden
#98 HelmerJ 15 år siden
#99 wimmie 15 år siden
You stole my line!
Spøjst faktisk...
#100 davenport 15 år siden