Gravatar

#91 evermind 15 år siden

Hov hov, før vi overgiver os fuldstændig til davenports hjem, synes jeg lige, det er værd at overveje udsagn som "ingen sex på min datters værelse!" og "onani straffes på mellemøstlig vis!" endnu engang!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#92 davenport 15 år siden

Katten er langhåret, og befinder sig som regel væk fra offentligheden, med mindre den er sulten (og det er den..)... Hunden er bare dorsk..
http://img196.imageshack.us/i/dsc01629a.jpg/

Evermind: du må rulle dig ud i min Fritzlkælder.. Er det da ikke nok mand? Der er nok at tage af, for fanden. Du bliver ikke engang straffet! Vi indfører "vælg en dværg" tema den aften, så kan du svine dig til dernede. (Dværgene er dog voksne, men virile. Røve som en 9årig dreng!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#93 HelmerJ 15 år siden

hvis vi arbejder i prisniveauet fra sidst, som udgangspunk, mangler vi jo bare dato.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#94 evermind 15 år siden

#92 You had me at Fritzlkælder! :')

#93 Nu er jeg forvirret, taler vi om sexdværgene eller selve julefrokosten?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#95 wimmie 15 år siden

#88 You had me at Fritzl-kælder :)

Jeg ved hvor der bor en dværg - hvis nogen ved hvor man skaffer noget kloroform kan jeg måske hive en med.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#96 davenport 15 år siden

Ja er 150 ikke rimeligt? Hvis vi er bare 15, gir det (hvilket den opmærksomme læser er klar over) 2250 til ædelse. Og hvis alle tager deres egen drik med, så går det sku.

Som sagt er jeg fri hele november, så lad os lige se hvad DLs tilmelding foreslår? I´m open!
Gravatar

#97 davenport 15 år siden

Der er sku dværge nok til alle. Bare lad jeres egen få en friaften i skuret!
Gravatar

#98 HelmerJ 15 år siden

Dværge findes ikke, Davenport er tosset!
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#99 wimmie 15 år siden

You stole my line!
Spøjst faktisk...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#100 davenport 15 år siden

Get a room ;D

Skriv ny kommentar: