Gravatar

#81 frankdrebin 15 år siden

#75 jeg er med på den!
Gravatar

#82 davenport 15 år siden

well min stue er omkring 40 kvm:

http://img504.imageshack.us/i/dsc01640j.jpg/

http://img87.imageshack.us/i/dsc01641d.jpg/

og på værelserne kan man stuve sig sammen, samt at stuen kan genbruges til soveplads når dværgen er set... ;)

Jeg kan selvfølgelig ikke have 50 overnattende gæster i et privat hjem, men i betragtning af sidste fest, så er det vel nogenlunde det fremmøde man kan forvente, og det skal vi nok finde ud af.

Tak for hjælpen, til jer der rækker ud ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#83 Skeloboy 15 år siden

#82 - det ser jo helt fornuftigt ud:)

Det var nu også mere, hvis der var en deltager-maks på 20...hvis alle der skriver her kommer, så er vi vel på en 20 stk...

Som sagt: ikke den 20-21 november...ellers kan jeg godt komme og hjælpe med mad og så'n...

Edit: 16 personer har skrevet i tråden..:)
Gravatar

#84 evermind 15 år siden

Hvis det kommer til at foregå i Jylland, vil jeg gerne køre med nogen, evt. bare noget af vejen.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#85 davenport 15 år siden

Perfekt. Det er jo et fint antal. Jeg havde egentlig regnet med flere :)
HelmerJ har lige tilbudt at hjælpe med afhentning fra Kolding også.

Brug Google Earth med info:
Sønder Stenderup Købmandsforretn.

Stenderupvej 200
6092 Stenderup, Sønder Stenderup, Denmark
Gravatar

#86 frankdrebin 15 år siden

#85 jeg kan også hente nogen hvis det skal være.. Jeg kommer som jeg skrev før fra Vejle, kan have nogen med der, eller fra banegården i Vejle, banegården i Kolding.. You name it..
Gravatar

#87 Skeloboy 15 år siden

#85 - det lyder godt nok også som noget, der er ude på landet da:)

Men så mangler vi vel en dato?...og snakke mad, men det letteste er vel bare at holde os til det sikre, og så stole på kokkenes dømmekraft:) + selvfølgelig aftale et budget...
Gravatar

#88 davenport 15 år siden

Lidt husinfo:

rygning udenfor, men med en terrasse udenfor døren, keine problem.

Toilet ligger desværre ovenpå, men trappen er bred, hvilket kommer én til gode, når man indtager snaps...

Opkast foretages udenfor, eller i opstillede spande rundt omkring.

Ingen sex på min datters værelse!

Vi bor 12 km. udenfor Kolding, i en dejlig landsby, med gode transportforbindelser. Det er ikke in the boondocks ;)

Musik over anlæg, jeg har ikke så meget på PS3 eller på computer, så old school cd´er. Tag gerne med.

Efterladte drikkevarer tilfalder beboeren(e) i pågældende hus, hvilket betyder efterdruk følgende dag, på eget ansvar.

Der er en hjemmebio til dværgfilm, men onani straffes på mellemøstlig vis!

Jeg har hund og kat. De bider ikke, men kan udløse allergi hos svage individer. Husk jeres medicin.

Euforiserende midler over hass-niveau tolereres ikke.

Salvie bør ikke florere i snaps. Rød Aalborg er jo fint nok, ik? (Ja, ved godt godt jeg drak det meste, men jeg er jo en hund efter alkohol...;))

Jazz er forbudt i mit hjem, fordi det larmer. Dødsmetal er der imod ganske velkommen. Det larmer ikke... Så meget...

Der er en "Fritzl-kælder". (I´ll show you - you wont believe it!!)

Mere info følger...
Gravatar

#89 HelmerJ 15 år siden

Hvis stemmerne falder på Davenport...

All inn på hjælp til mad, transport, frås, druk og efterdruk

Det er ikke helt dumt, jeg bor ganske tæt på så vi har ekstra ovn og lign. til rådighed.

Med de udstedte regler i tanke, kan jeg nok finde ud af noget med tørvejr til os nikotin junkier, i form af overdækning og lidt teressevarmer.

Hvis der kommer allergikere kan jeg kvæle din hund

The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#90 Skeloboy 15 år siden

#88 - det lyder sgu helt fair :)...er allergisk overfor de fleste katte, så må nok hellere nuppe en pille eller 2 med...

Jeg synes næsten du skal bestemme en dato også...

Edit: Nåårh...ifølge krak er det lige en 20 min bustur fra Kolding...det er jo helt fint:)

Men jeg synes vi skal have styr på dato og hvor meget deltagergebyr skal være, før vi kan lave noget rigtig tilmeldings-agtigt...

Skriv ny kommentar: