Gravatar

#111 wimmie 15 år siden

Shhh...det var også for at prøve at camouflere det med hjernen... selvom jeg har et par personer herinde mistænkt for at udskifte bacon med rosenkål når de tror vi ikke kigger

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#112 evermind 15 år siden

Lalalalalaaa, jeg lytter ikke til jer ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#113 HelmerJ 15 år siden

Rosenkål er for folk uden Bacon
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#114 evermind 15 år siden

#113 Det er en beskidt løgn! Jeg indtar og nyder begge dele i passende mængder!

F.eks. i går, da jeg lavede forårsruller, brugte jeg Bacon som fedtstof på panden. How metal is that? ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#115 Patriarch 15 år siden

Er det ikke lidt surt at lave det i Jylland, eller på Sjælland, da det gør det meget svært at samle et bredt udvalg af mennesker. Er Fyn ikke oplagt?

Men ok, man kan jo også bare lave lokale events... og jeg kan berige dem begge :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#116 PredatorX 15 år siden

Patriarch (115) skrev:
Er det ikke lidt surt at lave det i Jylland, eller på Sjælland, da det gør det meget svært at samle et bredt udvalg af mennesker. Er Fyn ikke oplagt?

Men ok, man kan jo også bare lave lokale events... og jeg kan berige dem begge :D

Fyn er fin jo.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#117 Skeloboy 15 år siden

#115 - eller du kan tage turen til Kolding?...:) det tager 1½ time med tog+bus til Søndre Stenderup...
Gravatar

#118 PredatorX 15 år siden

Skeloboy (117) skrev:
#115 - eller du kan tage turen til Kolding?...:) det tager 1½ time med tog+bus til Søndre Stenderup...

Det hjælper jo ikke os fra sjælland
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#119 Patriarch 15 år siden

Jeg kunne nok godt finde ud af at komme til Kolding. Jeg nævner det mere fordi jeg synes det kunne være hyggeligt at se både folk fra Jylland og Sjælland...
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#120 wimmie 15 år siden

Synes da det er synd hvis det skal forhindre én at deltage at det bliver i enten Jylland eller på Sjælland. Middelfart er stadig Fyn men ville det gøre hele forskellen om det f.eks. blev Fredericia?
Og så er der jo ikke langt fra Middelfart til Kolding når man nu alligevel sidder i toget.

Som tidligere nævnt har jeg naturligvis ikke noget imod at det bliver på Fyn hvor jeg selv bor, men jeg er i bund og grund ligeglad med hvor det bliver - bare vi kan finde nogle lokaler (med mulighed for overnatning). Jeg synes ikke det gør noget hvis vi søger videre efter lokaler i de forskellige områder, men det skal nok findes snart...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: