#120 +1 For mig er det lige meget hvor i Danmark det er...jeg mødes gerne til endnu en fantastisk aften med andre nørder...og med garanti i år ringer min chef ikke om en eller anden latterlig ide han lige har fået...det er nemlig en ny chef til den tid :D
Jeg vil mene at der er en væsentlig forskel på om det bliver f.eks. Odense eller Svendborg (begge på Fyn). Eller sagt på en anden måde er det rigtigt at om det er middelfart eller kolding er hips om haps. Men om det er Odense eller Koldning (eller Middelfart) er nok ikke hips om haps.
Odense er på mange måder optimal hvis altså det er optimalt at prøve at få så mange med fra forskellige egne som muligt. Men ok, jeg er personligt nærmest ligeglad hvor det er, men jeg har heller ikke så langt uanset hvad vej jeg skal. :)
Men du har helt ret... søgning efter lokaler kan snildt gå videre, og hvis ikk enoget byder sig i Odense, jamen så giver det jo sig selv :) .
For mig er det lige meget hvor i Danmark det er...
Siger manden fra Kolding ;)
Jeg er helt med på at det bliver hos Davenport, men jeg bor selvfølgelig også så tæt på at jeg ikke behøver at sove i hans Fritz-kælder. Og jeg udlåner gerne mig selv som frivillig arbejdskraft - borddækning eller lign - er en spasser i et køkken.
Men selvfølgelig hvis der er mere stemning for noget andet, så må man jo tage den derfra.
Og jeg stemmer forresten for en gentagelse af pakkelegen!
Men problemet er jo, at man ikke bare kan finde et sted...
For det første skal der være plads til ca. 20, for det andet skal der være køkken. De to er sådan set meget lette. Men for det tredje skal vi også have det om søndagen til kl. 14, helst, og for det fjerde skal der være overnatningsmulighed. Den sidste er den sværeste.
#121 cyberzed 15 år siden
#122 Patriarch 15 år siden
Odense er på mange måder optimal hvis altså det er optimalt at prøve at få så mange med fra forskellige egne som muligt. Men ok, jeg er personligt nærmest ligeglad hvor det er, men jeg har heller ikke så langt uanset hvad vej jeg skal. :)
Men du har helt ret... søgning efter lokaler kan snildt gå videre, og hvis ikk enoget byder sig i Odense, jamen så giver det jo sig selv :) .
#123 HonoDelLoce 15 år siden
Sorry - men hedder det udtryk ikke "hip som hap" ? :D
#124 Patriarch 15 år siden
#125 tiany 15 år siden
Siger manden fra Kolding ;)
Jeg er helt med på at det bliver hos Davenport, men jeg bor selvfølgelig også så tæt på at jeg ikke behøver at sove i hans Fritz-kælder. Og jeg udlåner gerne mig selv som frivillig arbejdskraft - borddækning eller lign - er en spasser i et køkken.
Men selvfølgelig hvis der er mere stemning for noget andet, så må man jo tage den derfra.
Og jeg stemmer forresten for en gentagelse af pakkelegen!
#126 cyberzed 15 år siden
The horror :D
#127 Skeloboy 15 år siden
For det første skal der være plads til ca. 20, for det andet skal der være køkken. De to er sådan set meget lette. Men for det tredje skal vi også have det om søndagen til kl. 14, helst, og for det fjerde skal der være overnatningsmulighed. Den sidste er den sværeste.
#128 Patriarch 15 år siden
#129 davenport 15 år siden
Så langt væk fra civilisationen bor jeg jo heller ik..
#130 davenport 15 år siden
Jeg har endda en Fritzl-kælder
http://images-2.redbubble.net/img/art/size:large/v...