Gravatar

#141 evermind 15 år siden

Hvad de foregående par brugere sagde ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#142 MuManden 15 år siden

#138 - vo intet vover intet vinder.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#143 filmz-Utyske 15 år siden

#142 -

Ikke forstået? :)

De datoer der er flest på, er i Jylland og på Fyn d. 7., 14., og 21. november og folk så små er begyndt at planlægge ud fra det, så er der jo ingen idé at begynde at planlægge noget i den anden ende af landet. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#144 filmz-Bruce 15 år siden

Eller to julefrokoster på hver side af sundet, med videokonference imellem :) Filmquiz øst mod vest!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#145 davenport 15 år siden

Hvis det skal være hjemme ved mig skal jeg nok snart vide det...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#146 tiany 15 år siden

Altså jeg stemmer på davenport og det var nemlig det jeg tænkte, da jeg spurgte hvad man var blevet enige om.
Valar morghulis
Gravatar

#147 wimmie 15 år siden

Nu var det Fyn sidste år, så kan vi jo godt holde det i Jylland i år og evt. Sjælland næste år, så har alle haft fordele og ulemper.
Jeg synes ikke man skal afholde sig fra at komme pga. afstand. Selvfølgelig koster det, men man kan jo arrangere at køre sammen. Som sagt kan jeg have et par stykker med i bilen fra Fyn (evt. Aarup, Vissenbjerg eller Middelfart).

Det var rigtig sjovt sidste år :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#148 Patriarch 15 år siden

Jamen jeg kommer nok uanset hvor. Jeg vil bare understrege at jeg synes Fyn giver mening, ikke fordi jeg selv bor der, men fordi det øger chancen for at få folk fra alle egne.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#149 filmz-Utyske 15 år siden

Altså, hvor det er henne, er mig ligegyldigt, det er bare meget rart at vide hvad folk bliver enige om. :)

Jeg kommer dog ikke hvis det foregår på Fyn eller i Jylland og det skal ikke forstås som et eller andet ultimatum eller sådan noget fjollet noget, men blot en konstatering. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#150 HonoDelLoce 15 år siden

Utyske (149) skrev:
Altså, hvor det er henne, er mig ligegyldigt, det er bare meget rart at vide hvad folk bliver enige om. :)

Jeg kommer dog ikke hvis det foregår på Fyn eller i Jylland og det skal ikke forstås som et eller andet ultimatum eller sådan noget fjollet noget, men blot en konstatering. :)

Er der ikke et eller andet voldsomt selvmodsigende i det indlæg ? :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: