Gravatar

#151 Skeloboy 15 år siden

#150 - hehe, næh, kun hvis han siger han absolut skal med...

Jeg stemmer stadig for Davenport, med mindre nogen kan finde noget på Fyn i løbet af denne uge...jeg har sgu aaaalt for travlt til at lede...hehe
Gravatar

#152 filmz-Utyske 15 år siden

#150 -

Nej, det er der ikke. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#153 gi-jones 15 år siden

davenport: Har du fået lov af konen?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#154 HonoDelLoce 15 år siden

Altså, hvor det er henne, er mig ligegyldigt....

Jeg kommer dog ikke hvis det foregår på Fyn eller i Jylland ...

Det virker s'gu lidt selvmodsigende.. Med mindre du mener, at det er dig ligegyldigt om du overhovedet kommer med..

Men det er da nok bare mig ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#155 filmz-Utyske 15 år siden

#154 -

Læs hele sætningen: "Altså, hvor det er henne, er mig ligegyldigt, det er bare meget rart at vide hvad folk bliver enige om."

Altså, jeg er i princippet ligeglad med hvor det blive holdt henne, så længe der blot kommer info på bordet man kan forholde sig til.

Derefter gør jeg opmærksom på at jeg ikke kommer, hvis det er på Fyn eller i Jylland, men jeg er stadig ligeglad med hvor det bliver holdt henne, jeg vil bare have info og dukker blot ikke op hvis det er de to førnævnte steder..

Easy as 1-2-3. ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#156 HonoDelLoce 15 år siden

Men så er det dig jo sådan set heller ikke ligegyldigt :) Det har jo indflydelse på din egen situation :)

- det er selvfølgelig kun ud fra en teori om, at du kommer, hvis det bliver på Sjælland.. Hvilket det vel lidt lægger op til :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#157 filmz-Utyske 15 år siden

#156 -

I guder, hvor kan du dog bruge meget tid på at fluekneppe.

For at skære det ud i pap: det er INFORMATION jeg er ude efter.
Gravatar

#158 DarkLight 15 år siden

Jeg synes også Davenport's forslag lyder perfekt. Var der en dato med det forslag eller hvordan? Og i så fald, hvad er den bedste dato? :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#159 davenport 15 år siden

Jeg må godt og kan hele november :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#160 gi-jones 15 år siden

Hvem tager så beslutningen her? Umiddelbart ser 7. november mest rigtig ud ifølge afstemningen...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: