Jeg må jo pinligt indrømme at jeg faktisk heller ikke har set den endnu, selvom jeg vandt den sidste år i pakkelegen. Men jeg lover, at jeg ser den inden julefrokosten i år.
#181 Jeg har heller ikke fået set fantastiske MacBeth endnu...DarkLight og mig fik aldrig holdt vores aften hvor vi skulle se den og Train From (To?) Hell
For det første tager jeg det som en selvfølge at tiany vil være min borddame :)
For det andet skal jeg hellere end gerne lancere et filmz-julefrokost-tilbud på BI. Hvis nogen mangler en kopi koster den i den anledning 25,- stykket. I siger bare hvor mange jeg skal tage med :)
#179: Jo, hvis man tæller de tre kommentarspor med :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg er bange for, at denne tråd er lidt uoverskueligt mht. hvad der ligger fast, og hvad der stadig diskuteres. Jeg har udfyldt "tilmeldings-skemaet", men det kan ændre sig, hvis man kan blive kørt rundt i Jylland...
Er der en, der vil poste en sammenfatning af hele møget (eller evt. sende mig det på Fjæsen)?
#181 tiany 15 år siden
Men jeg lover, at jeg ser den inden julefrokosten i år.
#182 elwood 15 år siden
#179 hehe 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#183 cyberzed 15 år siden
#184 DarkLight 15 år siden
cyberzed, nej, det er skandale! Ikke sikker på jeg tør se den alene...
#185 davenport 15 år siden
#186 gi-jones 15 år siden
For det andet skal jeg hellere end gerne lancere et filmz-julefrokost-tilbud på BI. Hvis nogen mangler en kopi koster den i den anledning 25,- stykket. I siger bare hvor mange jeg skal tage med :)
#179: Jo, hvis man tæller de tre kommentarspor med :-)
#187 DarkLight 15 år siden
Ah troede at det bare var dem der havde sagt ja til den 7? :) Du får straks en mail
#188 elwood 15 år siden
btw admins er de hel skræmt væk af deres bruger? eller skal vi til og ha set på noget kidnapning?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#189 Outbound Sith 15 år siden
Er der en, der vil poste en sammenfatning af hele møget (eller evt. sende mig det på Fjæsen)?
Fox Mulder
#190 MOVIE1000 15 år siden