Gravatar

#181 tiany 15 år siden

Jeg må jo pinligt indrømme at jeg faktisk heller ikke har set den endnu, selvom jeg vandt den sidste år i pakkelegen.
Men jeg lover, at jeg ser den inden julefrokosten i år.
Valar morghulis
Gravatar

#182 elwood 15 år siden

#181 Hvis ikke du får den set, skal du ikke håbe på at få gi-jones som bordherre 8-)

#179 hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#183 cyberzed 15 år siden

#181 Jeg har heller ikke fået set fantastiske MacBeth endnu...DarkLight og mig fik aldrig holdt vores aften hvor vi skulle se den og Train From (To?) Hell
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#184 DarkLight 15 år siden

Hvad er mail adressen til, Davenport? Måske mig der har misset noget :)

cyberzed, nej, det er skandale! Ikke sikker på jeg tør se den alene...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#185 davenport 15 år siden

Næ det tror jeg ikke, men bare så jeg lige kan følge med i hvilke nørder jeg skal åbne mit hjem for ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#186 gi-jones 15 år siden

For det første tager jeg det som en selvfølge at tiany vil være min borddame :)

For det andet skal jeg hellere end gerne lancere et filmz-julefrokost-tilbud på BI. Hvis nogen mangler en kopi koster den i den anledning 25,- stykket. I siger bare hvor mange jeg skal tage med :)

#179: Jo, hvis man tæller de tre kommentarspor med :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#187 DarkLight 15 år siden

davenport (185) skrev:
Næ det tror jeg ikke, men bare så jeg lige kan følge med i hvilke nørder jeg skal åbne mit hjem for ;)

Ah troede at det bare var dem der havde sagt ja til den 7? :) Du får straks en mail
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#188 elwood 15 år siden

altså jeg går ud fra at davenport og Patriarch er borddamer for hinanden, de så ud til og ha noget unfished business fra sidste gang.

btw admins er de hel skræmt væk af deres bruger? eller skal vi til og ha set på noget kidnapning?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#189 Outbound Sith 15 år siden

Jeg er bange for, at denne tråd er lidt uoverskueligt mht. hvad der ligger fast, og hvad der stadig diskuteres. Jeg har udfyldt "tilmeldings-skemaet", men det kan ændre sig, hvis man kan blive kørt rundt i Jylland...

Er der en, der vil poste en sammenfatning af hele møget (eller evt. sende mig det på Fjæsen)?
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#190 MOVIE1000 15 år siden

er der en opdatering:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: