Gravatar

#191 wimmie 15 år siden

Hvem vil være min borddame? Eh...jeg mener, hvem tør sidde ved siden af mig? ;p
Jeg advarer jeg bare, at hvis man sidder imellem Evermind og mig og IKKE kender Mystery Science Theater3000, så kan man nok godt komme til at føle sig lidt udenfor (bare spørg Tiany) ;)

Til gengæld har jeg gode bordmanerer og spiser ikke (rosen)kål ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#192 evermind 15 år siden

#191 Jeg vil gerne være din borddame, hehe. Jeg overvejer bare, om det ikke er synd for alle, der sidder i dén ende. ;)

EDIT: Og der er intet galt med rosenkål, spørg selv lagoni!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#193 wimmie 15 år siden

Hehe...Så må vi se at få snakket lidt som andet end MST3K også - måske endda film og serier generelt :D

Og jaja, der skal vel være rosenkål til folket - bare jeg slipper :D

Hvordan fordeler vi opgaver til dem der gerne vil bidrage?
Og hvis nogen skal have lift fra Fyn (stedet aftaler vi), så smid mig lige en PM. Jeg regner med at blive kørt så vi har plads til 2 på bagsædet.
Gravatar

#194 evermind 15 år siden

#193 Ja, selvfølgelig, der skal da også snakkes zombiefilm! ;) Hehe, nah, skal nok prøve ...

Bortset fra dét er jeg ret interesseret i en plads i nogens bil, uanset om det er fra Sjælland (at foretrække) eller Fyn (såfremt de sammenlagte omkostninger ikke overstiger at rejse hele vejen selv).

Jeg bor i Ringsted, som i dén henseende er belejligt placeret på ruten mellem København og "Fastlandet", så hvis nogen skal i bil fra hovedstaden el. lign. betyder det ikke nogen omvej at samle mig op.

Jeg skal nok vente med at spise rosenkål, til vi ER derovre. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#195 wimmie 15 år siden

Det skal lige siges at jeg altså ikke forlanger kørselspenge fra Fyn til Kolding. kan dog godt være at man kommer til at give en øl hvis jeg skal køre en omvej eller hvis man prutter for meget i bilen :)
Gravatar

#196 Skeloboy 15 år siden

#195 - wimmie...jeg tør godt køre med dig...:)

og jeg tager masser af øl med, hvis det betyder, jeg kan prutte så meget jeg vil;)
Gravatar

#197 MuManden 15 år siden

#194 - Hvis Bony skal med så er vi 3 nu.
Der er plads til 4 i min bil, så hvis vi bliver flere end det, så skal vi nok vælge en anden bil, da min er en lille bil.
Den kører ikke så hurtigt men sikkert :D
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#198 evermind 15 år siden

#195 Jamen, hvis ingen kører/har plads til mig fra Sjælland, vil jeg også gerne lægge billet ind på en plads. :)
Gravatar

#199 evermind 15 år siden

#197 Oh, jamen det er måske mere praktisk for mig at køre med dig så. :) Opdagede ikke lige dit indlæg, da jeg sad og skrev imens ... :)
Gravatar

#200 MuManden 15 år siden

#199 - Jeg har ihvertfald ikke noget imod at hente dig i Ringsted, hvis det bliver mig der kører.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden

Skriv ny kommentar: