#203 - Der går lige en dag eller noget før jeg skriver mig på. Da jeg gerne vil have lagt det lidt mere på plads, med alt det dersens kørsel herover fra den anden ende af landet...
Jeg bor i Assens men hvis både du og Skeloboy gerne vil med fra Odense kan vi sikkert godt arrangere noget mod at jeg bliver betalt i øl eller noget ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg sætter mig gerne ved wimmie og evermind igen...jeg kan umuligt være så afsporet ang. zombier som jeg var sidste gang :P
Sådan har jeg det også og denne gang ved jeg også hvad de taler om :D Det var nu rimelig sjovt at sidde ved siden af Evermind.
Lige for at tage den der opsummering for Outhbound Sith - er vi ikke alle enige om at det blev den 7. hos davenport (eller bliver datoen stadig diskuteret)?
#201 Michael Andersen 15 år siden
#202 cyberzed 15 år siden
#203 davenport 15 år siden
Listen tæller 23 på Darklights doodle, men hvor mange kommer reelt. Sidder lige med den lille, så har ikke så meget tid...
#204 Patriarch 15 år siden
#205 MuManden 15 år siden
#206 Michael Andersen 15 år siden
#207 wimmie 15 år siden
Jeg bor i Assens men hvis både du og Skeloboy gerne vil med fra Odense kan vi sikkert godt arrangere noget mod at jeg bliver betalt i øl eller noget ;)
#208 dyg 15 år siden
Dog skal jeg nok lige have genopfrisket min MST3K viden, men jeg har da heldigvis nogle film i mit bagkatalog :)
#209 tiany 15 år siden
Sådan har jeg det også og denne gang ved jeg også hvad de taler om :D
Det var nu rimelig sjovt at sidde ved siden af Evermind.
Lige for at tage den der opsummering for Outhbound Sith - er vi ikke alle enige om at det blev den 7. hos davenport (eller bliver datoen stadig diskuteret)?
#210 wimmie 15 år siden