Gravatar

#271 davenport 15 år siden

Fuck jeg glæder mig :)

Hvad skal vi aftale omk pris?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#272 MuManden 15 år siden

#266 - Øhh... Jeg har engang kørt helt til grænsen for at købe stort ind og der åd den en tankfuld benzin som er 30-35 liter gange ca.10kr. Så jeg vil sige ca.350,-(da jeg sikkert skal lidt nordpå først=omvej) for benzin og broen koster vist(hvis ikke jeg husker helt forkert) 205,- hver vej.
Måske der er en der kender en med brobizz???

Så alt ialt bliver det nok knap 200,- per person.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#273 tiany 15 år siden

Valar morghulis
Gravatar

#274 davenport 15 år siden

Publicity stunt for CGI!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#275 HelmerJ 15 år siden

#274 Gad vide om de animere dem fra bunden eller bare manipulere virkelige menneskers vertikale parametre
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#276 DarkLight 15 år siden

MasterMorten (272) skrev:

Så alt ialt bliver det nok knap 200,- per person.

Super! Er det pr vej eller?

BTW, kan jeg sagtens tage en bus ind til KBH eller et andet sted, der er lettere at samle mig op :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#277 MuManden 15 år siden

#276 - Bare et hint :D
DarkLight (276) skrev:
alt ialt bliver det nok knap 200,- per person.

Når tiden nærmer sig så må vi lige finde ud af det, Bony bor jo også deroppe nordpå.
Men det kan jo snakke nærmere om, om en måneds tid, ellers så glemmer jeg det bare...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#278 DarkLight 15 år siden

Ah. Tak :) Det var også tideligt! :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#279 Morbid 15 år siden

Vil meget gerne med til jeres fest gutter.

Jeg kan ikke lide snaps med kommen, men er god mod dyr, dværge og bacon. Vil gerne hjælpe til med forefaldende arbejde i løbet af dagen. Hvis andre skal med tog fra Århus, kan vi jo booke sammen, og drikke en sjus eller to på vejen.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#280 dyg 15 år siden

Hvad dælen, Morbid. Lever du endnu?

Forresten... Jeg drikker kun snaps, hvis det er meningen, at jeg skal kaste op ca. 2½ minut senere. Min mave kan ikke klare det stads :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: