Jeg må desværre meddele, at jeg ikke kan være med i år. Ikke fordi jeg tvivler på, at det bliver en fully awesome fest, men fordi jeg overtager en ny lejlighed 1. november og skal bruge måneden på at sætte i stand, flytte osv.
Så I må klare jeg uden mig denne gang. Hvem vil have mine rosenkål?
Håber i kan lide æbleflæsk. Jeg har 4 træer der bugner af æbler, så jeg koger en røvfuld i weekenden og fryser det til festen. Nu skal det være! Æblerne steges selvfølgelig i Bacon! Man kan sige, at æblerne er tilbehøret til en stor mængde sprødt Bacon, og det er en sønderjysk delikatesse der har omvendt mangen en kjøvenhavners indtryk af vores landsdel.
Edit: øv, OS.. Ærgeligt! :(
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#280 Ja jeg lever skam endnu, jeg er bare faldet ufatteligt meget af på den. Kender ikke så mange af de film folk diskuterer herinde mere, så falder aktiviteten jo. :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Forresten... Jeg drikker kun snaps, hvis det er meningen, at jeg skal kaste op ca. 2½ minut senere. Min mave kan ikke klare det stads :/
Det er det! Jeg satser stadig på at Davenport og Skeloboy er mine snapse-buddies. DOG var lagoni meget åben-sindet mht til snaps, sidste år, så hun er også med på holdet :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Altså...Davenport...så skal du ikke sidde ved siden af mig, hvis det kun er en flaske...og skal nok love at købe noget andet end salviesnaps...tror de havde en lækker en med enebær...;)
#281 HelmerJ 15 år siden
#282 davenport 15 år siden
#283 Outbound Sith 15 år siden
Ikke fordi jeg tvivler på, at det bliver en fully awesome fest, men fordi jeg overtager en ny lejlighed 1. november og skal bruge måneden på at sætte i stand, flytte osv.
Så I må klare jeg uden mig denne gang.
Hvem vil have mine rosenkål?
Fox Mulder
#284 davenport 15 år siden
Nu skal det være!
Æblerne steges selvfølgelig i Bacon! Man kan sige, at æblerne er tilbehøret til en stor mængde sprødt Bacon, og det er en sønderjysk delikatesse der har omvendt mangen en kjøvenhavners indtryk af vores landsdel.
Edit: øv, OS.. Ærgeligt! :(
#285 Morbid 15 år siden
#286 DarkLight 15 år siden
Det er det! Jeg satser stadig på at Davenport og Skeloboy er mine snapse-buddies. DOG var lagoni meget åben-sindet mht til snaps, sidste år, så hun er også med på holdet :)
#287 DarkLight 15 år siden
Aporpos....
#288 elwood 15 år siden
Hmm er lidt i tvivl om jeg skal komme casual, Filmz Junkie, eller mit profil billede, det sidste gjorde jeg jo sidste gang, så det ik så sjovt igen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#289 Skeloboy 15 år siden
#290 wimmie 15 år siden
Jeg er med - jeg har skam ikke noget imod snaps - så længe det ikke er dild... :)