Altså...Davenport...så skal du ikke sidde ved siden af mig, hvis det kun er en flaske...og skal nok love at købe noget andet end salviesnaps...tror de havde en lækker en med enebær...;)
På den anden side, den blev helt go til sidst. Men så ved man også det er på tide at sige godnat, og gå ind og se Dværgen.
EDIT: Wimmie, awesome!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Nåmmen jeg troede da at julefrokosten var den ene gang om året hvor man måtte score selvom man var gift? ;p Hvem tager i øvrigt en kopimaskine med til kopiering af numser?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#291 DarkLight 15 år siden
På den anden side, den blev helt go til sidst. Men så ved man også det er på tide at sige godnat, og gå ind og se Dværgen.
EDIT: Wimmie, awesome!
#292 tiany 15 år siden
Jeg tager den casual filmz stil denne gang, med filmz t-shirt og det hele :)
#293 MuManden 15 år siden
Findes der sådan en?
Så vil jeg være en cowboyder...
#294 Skeloboy 15 år siden
#295 wimmie 15 år siden
#296 tiany 15 år siden
Sovekande kommer altså ikke - så der er vel egentlig ingen grund til det og nu er du jo også en gift kvinde ;)
#297 wimmie 15 år siden
Pis!
Nåmmen jeg troede da at julefrokosten var den ene gang om året hvor man måtte score selvom man var gift? ;p
Hvem tager i øvrigt en kopimaskine med til kopiering af numser?
#298 elwood 15 år siden
Eva Mendes
#292 Hmm I might have to copy that style...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#299 cyberzed 15 år siden
Jeg vil da godt byde ind med min Thylandia Porse Snaps, og så vil jeg endda drikke en enkelt med jer...og ja det betyder jeg nok skal dukke op.
P.S. Jeg tager hjem på stedet hvis wimmie ikke kommer i det kostume!!!
#300 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"