Gravatar

#461 The Insider 15 år siden

Tak tak tak!
War. War never changes.
Gravatar

#462 Bony 15 år siden

Jeg ville heller ikke have noget imod hvis vi skifter bil til PredX's bil, men så skal vi også høre noget tråd på vejen! Samtidig, hvis det er en 7-personers, så undgår vi måske at jeg forveksler turen med en "naked-men-on-tour", eftersom der så er plads til Wang.. :)

Glemte lige detaljen, haha..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#463 davenport 15 år siden

Hvis i kommer 7 mand høj nøgne, så giver jeg en gratis tur i Fritzlkælderen med et glas asparges og en pose glasskår.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#464 elwood 15 år siden

I want to play a game
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#465 davenport 15 år siden

Vi har iøvrigt aftale (Helmer og mig) at hvis der er penge til overs fra maden, bør de bruges på noget fælles. Skal det være snaps, og så en smootie til elwood? (Eller et glas kærnemælk og en pixi bog??) ;D
Gravatar

#466 elwood 15 år siden

Eller købe en fælles Rædsels DVD ingen har set og lade den gå på runde 8-)
Gravatar

#467 evermind 15 år siden

davenport (459) skrev:
Men jeg håber i ikke er for sky til at pisse i haven? (Mændene forstås...)

I can't go when you look! Men det er et problem, jeg (underligt nok) deler med Tyler Durden fra Fight Club, så jeg er i godt selskab. Jeg har dog altid undret mig over, at en ellers gennemført hæmningsløs karakter som han havde dét karaktertræk ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#468 davenport 15 år siden

Har det også selv sådan. Og jeg kender en med en diller på 26(!)cm, der ikke kan pisse offentligt. Det er jo bare at smide den på jorden, og så sætte sig ind igen, men det kan han ikke. Hvis jeg havde en diller, hvor ting spontant gik i omløb omkring, havde jeg gjort det til min levevej, på den ene eller anden måde!
Gravatar

#469 Morbid 15 år siden

Ligger du stadig inde med en plads fra Århus elwood? Så kan du redde de danske billister fra en skummel blaffer med et "Cirka Kolling" skilt.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#470 elwood 15 år siden

Jeg har indtil videre gi-jones og Nayze noteret, så mon ikke du kan presses ind også.

Skriv ny kommentar: