Tusind tak! :-) Et alternativ til navneskiltene kunne naturligvis også være, at man skal tage et shot, hver gang man siger et navn forkert/slet ikke husker det... men det er måske lige lovligt risky?
Så bliver vi vist rimelig fulde, den eneste der vist havde fuldt ud styr på brugernavne+dåbsnavne sidste år var vist Lagoni. Dem har jeg fået styr på sidenhen, men jeg tror ikke jeg vil tage ansvar for at kunne huske de nye ansigter.
#474 Jeg har ikke fået byttet min vagt endnu, da det er min arbejdsweekend, men der er gode chancer for at jeg dukker op :)
Jeg synes ikke vi har hørt så meget til Patriach på det seneste, så du er nok nødt til at åbne en OT-tråd for at få hans opmærksom. Prøv med "Darwin er dum" eller lign. ;)
#471 evermind 15 år siden
#472 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#473 filmz-Bruce 15 år siden
#474 elwood 15 år siden
Jeg havde lige regnet med Patriarch var fuld igang med main themet til julefrokosten, du ved så'en lidt Hans Zimmer, HGW 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#475 tiany 15 år siden
Så bliver vi vist rimelig fulde, den eneste der vist havde fuldt ud styr på brugernavne+dåbsnavne sidste år var vist Lagoni.
Dem har jeg fået styr på sidenhen, men jeg tror ikke jeg vil tage ansvar for at kunne huske de nye ansigter.
Og tillykke med fødselsdagen :)
#476 Michael Andersen 15 år siden
Jeg synes ikke vi har hørt så meget til Patriach på det seneste, så du er nok nødt til at åbne en OT-tråd for at få hans opmærksom. Prøv med "Darwin er dum" eller lign. ;)
#477 evermind 15 år siden
Det er rart at tænke på, at du sikkert også selv har en skid på næste gang, jeg møder dig ... ;)
#478 evermind 15 år siden
#479 lagoni 15 år siden
Tillykke til Insider (både med fødselsdagen og tilmeldingen).
#480 Michael Andersen 15 år siden