Gravatar

#471 evermind 15 år siden

#470 Det ... sagde hun også i går? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#472 elwood 15 år siden

#471 Zombies can talk ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#473 filmz-Bruce 15 år siden

Kunne have været sjovt at deltage med så mange og øge gennemsnitsalderen med 5 år, men det er desværre en ulige uge :( Det lyder som en super aften!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#474 elwood 15 år siden

Hey hva med Michael og Patriarch udbliver de eller ?

Jeg havde lige regnet med Patriarch var fuld igang med main themet til julefrokosten, du ved så'en lidt Hans Zimmer, HGW 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#475 tiany 15 år siden

The Insider (458) skrev:
Tusind tak! :-) Et alternativ til navneskiltene kunne naturligvis også være, at man skal tage et shot, hver gang man siger et navn forkert/slet ikke husker det... men det er måske lige lovligt risky?

Så bliver vi vist rimelig fulde, den eneste der vist havde fuldt ud styr på brugernavne+dåbsnavne sidste år var vist Lagoni.
Dem har jeg fået styr på sidenhen, men jeg tror ikke jeg vil tage ansvar for at kunne huske de nye ansigter.

Og tillykke med fødselsdagen :)
Valar morghulis
Gravatar

#476 Michael Andersen 15 år siden

#474 Jeg har ikke fået byttet min vagt endnu, da det er min arbejdsweekend, men der er gode chancer for at jeg dukker op :)

Jeg synes ikke vi har hørt så meget til Patriach på det seneste, så du er nok nødt til at åbne en OT-tråd for at få hans opmærksom. Prøv med "Darwin er dum" eller lign. ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#477 evermind 15 år siden

Ja, tillykke med fødselsdagen, The Insider! :)

Det er rart at tænke på, at du sikkert også selv har en skid på næste gang, jeg møder dig ... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#478 evermind 15 år siden

#476 Oh but you must!! Vær der eller vær Svampe-Bub! ;)
Gravatar

#479 lagoni 15 år siden

Jeg kunne vist alles navne, undtagen tiany - men nu har jeg lært det! :)

Tillykke til Insider (både med fødselsdagen og tilmeldingen).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#480 Michael Andersen 15 år siden

#478 He he Svampe-Bub... den her tråd er sgu efterhånden for indforstået ;)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: