Ok, har snakket med Obersten. Jeg er nu tilladt at benytte vores hytte til julefrokosten. Vi har 3 ekstra værelser, hvor der kan redes op osv. Men det kræver at nogen gir en hånd med maden osv. Osv.. Jeg bor lidt uden for Kolding, og der kan sagtens arrangeres noget hentning på banegården, hvis det er? Jeg kan hele november.
Anyone up for that?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg kan som sagt have 3 med fra Fyn hvis nogen står på eller hopper af på en banegård. Jeg kan kun have 3 da jeg kører i en citroen c1 ;p Hvis jeg får overtalt Hr. Husbond til at bringe og hente bliver der jo så kun 2 ledige pladser ;)
...bilen lugter ikke særlig meget af hund...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#71 evermind 15 år siden
#72 DarkLight 15 år siden
Jeg kan hele November.
#73 frankdrebin 15 år siden
#74 PredatorX 15 år siden
#75 davenport 15 år siden
Vi har 3 ekstra værelser, hvor der kan redes op osv.
Men det kræver at nogen gir en hånd med maden osv.
Osv..
Jeg bor lidt uden for Kolding, og der kan sagtens arrangeres noget hentning på banegården, hvis det er?
Jeg kan hele november.
Anyone up for that?
#76 Skeloboy 15 år siden
Men før vi går videre: hvor mange kan der være? I tilfælde af, at der nu kom 25-30 mennesker.
Hvis jeg skal hjælpe med mad, så kan det ikke være den 20-21 november, men ellers er jeg ligeglad
#77 wimmie 15 år siden
Yessir!
Jeg kan som sagt have 3 med fra Fyn hvis nogen står på eller hopper af på en banegård. Jeg kan kun have 3 da jeg kører i en citroen c1 ;p
Hvis jeg får overtalt Hr. Husbond til at bringe og hente bliver der jo så kun 2 ledige pladser ;)
...bilen lugter ikke særlig meget af hund...
#78 evermind 15 år siden
... men af brains!!
#79 wimmie 15 år siden
#78 Naturligvis :)
#80 Skeloboy 15 år siden