En skam den ikke var oppe noget før denne tråd, da jeg lige har været i tyskland, købte ingen snøfler :( Men har stadig dem som skulle bruges til sommerfesten, mindst holdbar står at det er den 25 augus. læg mærke til MINDST HOLDBAR, vi ved alle at snøfler kan tåle lidt af hvert.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
En skam den ikke var oppe noget før denne tråd, da jeg lige har været i tyskland, købte ingen snøfler :( Men har stadig dem som skulle bruges til sommerfesten, mindst holdbar står at det er den 25 augus. læg mærke til MINDST HOLDBAR, vi ved alle at snøfler kan tåle lidt af hvert.
Jeg er ikke sart ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg foreslår vi alle laver en halv-cirkel omkring Wangsgaard, og ser hende spise de første 20.
Så går jeg da snøfle-kold inden maden ?
Du vil kunne se hvis der er mug på :) snøfler er ikke et godt miljø på bakterier så det vil nok ikke forekomme dog hvis der skulle være noget tilstedet kan det fixes med rigelig mængder alkohol.
#91 davenport 12 år siden
;D
#92 MOVIE1000 12 år siden
#93 wimmie 12 år siden
Jeg er ikke sart ;)
#94 Wangsgaard 12 år siden
Hvis ingen mug er tydelig kan de sagtens spises
mvh
Biologen
#95 DarkLight 12 år siden
Jeg foreslår vi alle laver en halv-cirkel omkring Wangsgaard, og ser hende spise de første 20.
#96 Wangsgaard 12 år siden
Så går jeg da snøfle-kold inden maden ?
Du vil kunne se hvis der er mug på :) snøfler er ikke et godt miljø på bakterier så det vil nok ikke forekomme dog hvis der skulle være noget tilstedet kan det fixes med rigelig mængder alkohol.
mvh
Biologen
#97 HelmerJ 12 år siden
#98 gi-jones 12 år siden
#99 Outbound Sith 12 år siden
Fox Mulder
#100 tiany 12 år siden