Gravatar

#91 davenport 12 år siden

Ja, der skal være plads til alle, om man kan lide romantiske komedier, eller ej!

;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#92 MOVIE1000 12 år siden

En skam den ikke var oppe noget før denne tråd, da jeg lige har været i tyskland, købte ingen snøfler :( Men har stadig dem som skulle bruges til sommerfesten, mindst holdbar står at det er den 25 augus. læg mærke til MINDST HOLDBAR, vi ved alle at snøfler kan tåle lidt af hvert.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#93 wimmie 12 år siden

MOVIE1000 (92) skrev:
En skam den ikke var oppe noget før denne tråd, da jeg lige har været i tyskland, købte ingen snøfler :( Men har stadig dem som skulle bruges til sommerfesten, mindst holdbar står at det er den 25 augus. læg mærke til MINDST HOLDBAR, vi ved alle at snøfler kan tåle lidt af hvert.

Jeg er ikke sart ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#94 Wangsgaard 12 år siden

MOVIE1000 (92) skrev:

Hvis ingen mug er tydelig kan de sagtens spises

mvh

Biologen
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#95 DarkLight 12 år siden

Utydelig mug = Eat Away?

Jeg foreslår vi alle laver en halv-cirkel omkring Wangsgaard, og ser hende spise de første 20.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#96 Wangsgaard 12 år siden

DarkLight (95) skrev:
Utydelig mug = Eat Away?

Jeg foreslår vi alle laver en halv-cirkel omkring Wangsgaard, og ser hende spise de første 20.

Så går jeg da snøfle-kold inden maden ?

Du vil kunne se hvis der er mug på :) snøfler er ikke et godt miljø på bakterier så det vil nok ikke forekomme dog hvis der skulle være noget tilstedet kan det fixes med rigelig mængder alkohol.

mvh

Biologen
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#97 HelmerJ 12 år siden

Snøfleshots? I'm in
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#98 gi-jones 12 år siden

Åh gud...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#99 Outbound Sith 12 år siden

gi-jones (98) skrev:
Åh gud...
Var der nogen, der kaldte? :P
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#100 tiany 12 år siden

Jeg er stadig ved at undersøge om jeg kommer... Det vil i givet fald være en afkortet seance... Det jeg har en som er pænt afhængig af mig.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: