Ja, det har du måske ret i, men jeg kan se du har været hurtig :) Frede ville da være sweet. Hvad siger i på Djævelen, skal vi snart se nogle af jer i virkeligheden? :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Fredericia er fint for mig! Men hvad er muligheden for at overnatte?
Collateral (7) skrev:
Hvis vi får lov at låne c-cafe kan der sagtens overnattes derude... Der er nogle sofaer og sådan lidt forskelligt og ellers må man selv tage noget med at ligge på og under hvis det er.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Kom nu Utyske - har altid gerne ville møde dig. (Og diskutere politik og den slags ;D)) Nej, Julefrokosten handler kun om at æde og drikke, samt se på de andre, der har købt ´lige netop dén T-shirt´ på TeeFury. Og så ae Ruben på det stive hår!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 davenport 12 år siden
Frede ville da være sweet.
Hvad siger i på Djævelen, skal vi snart se nogle af jer i virkeligheden? :D
#12 gi-jones 12 år siden
#13 DarkLight 12 år siden
Så må vi håbe vi kommer så langt, det bliver aktuelt.
Nu er der jo også efterhånden smidt en del timer i arbejdet, så Collateral er mere tvunget til at finde et sted ;)
#14 Skeloboy 12 år siden
#15 Collateral 12 år siden
#16 DarkLight 12 år siden
Se #7.
#17 Collateral 12 år siden
I'll do my best! Havde Wimmie nogle alternative idéer i området? Bare hvis jeg nu får nej.
#18 Slettet Bruger [1259429966] 12 år siden
Det er et stort, rungenede "måske" fra mig. ;)
#19 Kruse 12 år siden
#20 davenport 12 år siden
Nej, Julefrokosten handler kun om at æde og drikke, samt se på de andre, der har købt ´lige netop dén T-shirt´ på TeeFury.
Og så ae Ruben på det stive hår!