Gravatar

#1 Collateral 12 år siden

Så prøver vi igen. Nu gik det ikke så godt med sommerfest, men mon julefrokost kan arrangeres? Jeg har muligvis et lokale i Fredericia, men det kommer også lidt an på stemningen omkring lokation? Ellers må i byde ind. En ting er sikkert! Jeg har en Hannah Montana bog som skal ekspederes videre i noget pakkeleg, så det er nødt til at ske!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 gi-jones 12 år siden

Fredericia er et godt sted! Check det ud øjeblikkeligt :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 Collateral 12 år siden

Jeg spørger hende senest på søndag. Der er fin mulighed for at lave mad derude osv., men i første omgang er det vel vigtigst at finde en dato?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4 Wangsgaard 12 år siden

Der er jo også flere som bor i fredericia så mon ikke vi københavner kan overnatte et sted? Toget går jo også lige til døren fra københavn medmindre jokebussen kører igen i år :-)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#5 DarkLight 12 år siden

Den naturlige utrygge følelse, man får ved at være i Fredericia, må naturligvis undertrykkes med rejse-underberg.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 davenport 12 år siden

DL - laver du (som sædvanlig og traditions-tro) et dato skema? ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 Collateral 12 år siden

Wangsgaard (4) skrev:
Der er jo også flere som bor i fredericia så mon ikke vi københavner kan overnatte et sted? Toget går jo også lige til døren fra københavn medmindre jokebussen kører igen i år :-)

Hvis vi får lov at låne c-cafe kan der sagtens overnattes derude... Der er nogle sofaer og sådan lidt forskelligt og ellers må man selv tage noget med at ligge på og under hvis det er.
Gravatar

#8 DarkLight 12 år siden

Det gør jeg gerne, men jeg må indrømme at jeg synes, lokation kommer før tid.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9 Collateral 12 år siden

Har vi nogle alternative idéer hvis det ikke går med c-cafe?
Gravatar

#10 DarkLight 12 år siden

Tilmelding til Julefrokost 2012: Link

Skriv ny kommentar: