Jeg er meget frisk på at komme med igen i år, men da jeg ved, der kommer to-tre eksamensprojekter i den periode, har jeg kun krydset to datoer af indtil videre.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Ang. lokaler (både nu og fremover). Jeg er blevet anbefalet at vi evt. laver os til en forening og dermed får adgang til diverse kommunale lokaler (skoler f.eks.). Jeg ved ikke hvor meget det kræver, men det er vist ikke det vilde; nogle generalforsamlinger (AKA filmaftener), nogle vedtægter og en bestyrelse :p
Nogen med forstand på det, der kan sige om det kan lade sig gøre?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Fredericia er fint! Dejlig stationsby med masser af afgange til og fra Københavnstrup. Så nu har jeg også doodlet mit besyv med. Snøfler og rosenkål FTW!
Ang. lokaler (både nu og fremover). Jeg er blevet anbefalet at vi evt. laver os til en forening og dermed får adgang til diverse kommunale lokaler (skoler f.eks.). Jeg ved ikke hvor meget det kræver, men det er vist ikke det vilde; nogle generalforsamlinger (AKA filmaftener), nogle vedtægter og en bestyrelse :p
I praksis kan man vidst bare sige at man er en forening :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#21 Neranders 12 år siden
"That's rough, buddy."
#22 Ericmase 12 år siden
#23 MOVIE1000 12 år siden
#24 wimmie 12 år siden
Skal nok lige undersøge omkring et alternativ, men det var ikke let sidste gang.
#25 Collateral 12 år siden
#26 HelmerJ 12 år siden
#27 wimmie 12 år siden
#28 Outbound Sith 12 år siden
Så nu har jeg også doodlet mit besyv med. Snøfler og rosenkål FTW!
Fox Mulder
#29 tiany 12 år siden
http://www.familieadvokaten.dk/Breve-100/b100-122....
Men det er jo nok ikke nødvendigt med alt det økonomiske.
#30 gi-jones 12 år siden