Gravatar

#21 Neranders 12 år siden

Jeg er meget frisk på at komme med igen i år, men da jeg ved, der kommer to-tre eksamensprojekter i den periode, har jeg kun krydset to datoer af indtil videre.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#22 Ericmase 12 år siden

Jeg er fresh!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#23 MOVIE1000 12 år siden

Jeg tror ikke jeg har så meget andet og lave. Så tror i kan regne emd mig, ved ikke om der pludselig komemr noget i vejen.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#24 wimmie 12 år siden

Fint med Frede for mig (obviously)

Skal nok lige undersøge omkring et alternativ, men det var ikke let sidste gang.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#25 Collateral 12 år siden

Jeg prøver at spørge på søndag som jeg skrev længere oppe, men har ikke nogen anelse om hvilken vej det går.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#26 HelmerJ 12 år siden

Jeg kan de fleste af datoerne, bare ikke lige 3 nov, så ikke flere votes på den tak
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#27 wimmie 12 år siden

Ang. lokaler (både nu og fremover). Jeg er blevet anbefalet at vi evt. laver os til en forening og dermed får adgang til diverse kommunale lokaler (skoler f.eks.). Jeg ved ikke hvor meget det kræver, men det er vist ikke det vilde; nogle generalforsamlinger (AKA filmaftener), nogle vedtægter og en bestyrelse :p

Nogen med forstand på det, der kan sige om det kan lade sig gøre?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#28 Outbound Sith 12 år siden

Fredericia er fint! Dejlig stationsby med masser af afgange til og fra Københavnstrup.
Så nu har jeg også doodlet mit besyv med. Snøfler og rosenkål FTW!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#29 tiany 12 år siden

wimmie (27) skrev:
Ang. lokaler (både nu og fremover). Jeg er blevet anbefalet at vi evt. laver os til en forening og dermed får adgang til diverse kommunale lokaler (skoler f.eks.). Jeg ved ikke hvor meget det kræver, men det er vist ikke det vilde; nogle generalforsamlinger (AKA filmaftener), nogle vedtægter og en bestyrelse :p

http://www.familieadvokaten.dk/Breve-100/b100-122....
Men det er jo nok ikke nødvendigt med alt det økonomiske.
Valar morghulis
Gravatar

#30 gi-jones 12 år siden

wimmie (27) skrev:

I praksis kan man vidst bare sige at man er en forening :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: