#218 Giv mig en kop kaffe på en Starbucks i New York i næste uge ;)
#219 Jeg havde allerede pakket kufferten, fået billet på toget og strøget skjorte, men så så jeg deltagerlisten og der var lutter Prometheus bashere tilstede, så jeg sagde ... fuck det. Der er sgu grænser for, hvor meget man skal stå model til og nogle begynder garanteret at brænde Prometheus covers for at ytre deres mishag og så ved jeg ikke, hvad jeg finder på, men det bliver noget med tændstikker :)
Ak, det kan ikke være værre end når jeg ytre mig om at Avatar er det arveste lort... Pocahontas in space starring The Smurfs.... Det forstår GI jo intet af :D
Niiiiiiice - havde helt svedt ud, at Nadia også skulle med. Men fedt, så bliver det mig, dig Thomas, Nadia og Eric i jokebussen. Vi har muuuuuligvis plads til én til, hvis der er en, som mangler plads. Så skal du formentlig sidde i midten på bagsædet, Eric ;-)
#221 davenport 12 år siden
#222 Richard Burton 12 år siden
#223 Kruse 12 år siden
Jo, det kan jeg bestemt. Selvom at der også er ting i den der ikke fungerer specielt godt :)
#224 Richard Burton 12 år siden
#225 evermind 12 år siden
#226 tiany 12 år siden
Ak, det kan ikke være værre end når jeg ytre mig om at Avatar er det arveste lort... Pocahontas in space starring The Smurfs.... Det forstår GI jo intet af :D
#227 Richard Burton 12 år siden
#226 Jeg kan også være substitut for dig i det udsagn :)
#228 The Insider 12 år siden
#229 Outbound Sith 12 år siden
Så springer jeg fra PredX-tanken (no offense) og tager med Nadia i Joke-bussen, så hun ikke skal lide alene.
Infoarket er rettet til...
Fox Mulder
#230 The Insider 12 år siden