Jeg kommer så tidligt jeg kan, men bliver nok først ved 14 tiden. Skal lige ha stillet op til noget julestue med spejderne til dagen efter og ha blandet en dej til 450 æbleskiver.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Jeg synes det kunne være hyggeligt med noget musik og skal nok tage en bærbar og et sæt højttalere med, men hvad skal vi høre? Julemusik? Tænkte lidt i om man skulle lave en spotify spilleliste så dem der vil kan byde ind? Jeg har bare kun den gratis version.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jamen det er jo godt. Så skal vi bare have oprettet en spilleliste, som alle kan tilføje til. Antager jeg at man kan. Har ikke eksperimenteret skide meget med det må jeg indrømme.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#531 HelmerJ 12 år siden
#532 Collateral 12 år siden
#533 The Insider 12 år siden
#534 DarkLight 12 år siden
Hvornår kører Predator Bussen? Må man drikke øl i den? :)
#535 JuleFilmz 12 år siden
For så skal jeg lige give jer password :D
Og husk nu I skal spille pakkeleg :)
#536 MOVIE1000 12 år siden
#537 Collateral 12 år siden
Jamen det er jo godt. Så skal vi bare have oprettet en spilleliste, som alle kan tilføje til. Antager jeg at man kan. Har ikke eksperimenteret skide meget med det må jeg indrømme.
#538 Outbound Sith 12 år siden
Og jeg har tænkt mig at høre "Crooners & Christmas"-albummet hele december, mens jeg drikker whiskey og ryger cigar. :D
Fox Mulder
#539 DarkLight 12 år siden
#540 HelmerJ 12 år siden
En How to, Webcam Stream
Så er det bare at poste IP og port i en given tråd