Alle har stemt for 1. december pånær Neranders, så den er vel oplagt?
Jeg er ikke lukket helt af for den 1. december, men den er meget usikker, da det kan risikere at være lidt midt i et eksamensprojekt eller to, og sågar tæt op til en af de reelle eksaminer.
wimmie (46) skrev:
Synes det lyder super (så må vi presse Neranders lidt ;)
Ja tak, synes det virker velkendt! ;)
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Umiddelbart ser det ud til, jeg er igang med eksamensprojekt i Marketing, men hvad fanden, Fredericia er ikke så langt fra Herning. Jeg satser på at tage med, i og med, jeg meget gerne vil. Det var jo rigtig hyggeligt sidste gang!
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Stort bryllup i familien, der blev reseveret allerede i starten af året, eneste dato min far reelt kom og sagde direkte jeg ingen aftaler sku lave, så er der også plads til en masse nye til jeres julefrokost.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Umiddelbart ser det ud til, jeg er igang med eksamensprojekt i Marketing, men hvad fanden, Fredericia er ikke så langt fra Herning. Jeg satser på at tage med, i og med, jeg meget gerne vil. Det var jo rigtig hyggeligt sidste gang!
Sååådan :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#51 Skeloboy 12 år siden
Som hun sagde: det er da sjovere for dig at være med til filmz julefrokost...
Så jeg er all-in :)
#52 Collateral 12 år siden
Hvor fedt!
-
Skal jeg reservere til 1. december?
#53 Skeloboy 12 år siden
#54 davenport 12 år siden
#55 Neranders 12 år siden
Jeg er ikke lukket helt af for den 1. december, men den er meget usikker, da det kan risikere at være lidt midt i et eksamensprojekt eller to, og sågar tæt op til en af de reelle eksaminer.
Ja tak, synes det virker velkendt! ;)
"That's rough, buddy."
#56 davenport 12 år siden
#57 Neranders 12 år siden
"That's rough, buddy."
#58 elwood 12 år siden
Stort bryllup i familien, der blev reseveret allerede i starten af året, eneste dato min far reelt kom og sagde direkte jeg ingen aftaler sku lave, så er der også plads til en masse nye til jeres julefrokost.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#59 Ericmase 12 år siden
Do it!
#60 Collateral 12 år siden
Sååådan :)