Nadia Parbo kommer desværre ikke med, da hun er blevet syg :-/ Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt, men jokebussen kører naturligvis stadig, og vi andre fire vil så synge Take That ENDNU højere i et forsøg på at kompensere!
Argh! Hvor er det pisse-ærgerligt! Nu havde jeg lige glædet mig til den episke "Hvor pladderpatriotisk er 'Argo' egentlig?"-diskussion!!! Den gode nyhed er, at der nu er plads til min kælegris i jokebussen! :D
Jeg må beklageligvis også meddele at jeg er blevet syg. Blev hjemme fra job i går, og håbede lidt på det kunne fordampe inden i dag, men ikke blevet bedre.
Bilerne fra sjælland er velkommen til at ligge vejen forbi efter navneskilte og gave.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Nadia Parbo kommer desværre ikke med, da hun er blevet syg :-/ Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt, men jokebussen kører naturligvis stadig, og vi andre fire vil så synge Take That ENDNU højere i et forsøg på at kompensere!
Øv! Det var da ærgerlig. :-(
DarkLight (623) skrev:
Jeg må beklageligvis også meddele at jeg er blevet syg. Blev hjemme fra job i går, og håbede lidt på det kunne fordampe inden i dag, men ikke blevet bedre.
Bilerne fra sjælland er velkommen til at ligge vejen forbi efter navneskilte og gave.
Ærgerligt du ikke kan komme, men de navneskilte er nu ret pæne. :-)
gi-jones (628) skrev:
Argh! I kan da ikke bare lægge jer syge allesammen
#621 The Insider 11 år siden
#622 Outbound Sith 11 år siden
Den gode nyhed er, at der nu er plads til min kælegris i jokebussen! :D
Fox Mulder
#623 DarkLight 11 år siden
#624 Outbound Sith 11 år siden
Jeg har lige bekræftet med Johan, at Jokebussen slår et smut forbi dit sygeleje. :)
Send mig lige din adresse (helst via Facebook).
Fox Mulder
#625 Wangsgaard 11 år siden
#626 Snaden 11 år siden
#627 DarkLight 11 år siden
Har jeg ikke fået handlet endnu. Men skal nok være klar til I kommer forbi.
#628 gi-jones 11 år siden
#629 wimmie 11 år siden
#630 Ericmase 11 år siden
Øv! Det var da ærgerlig. :-(
Ærgerligt du ikke kan komme, men de navneskilte er nu ret pæne. :-)
How dare they?! ;)