Fik 5 små stykker sæbe min datter selv har lavet. Ingen gaver er bedre end alt hjemmelavet af ens pode :) Og så ringede hun glad og fro og fortalte, at hun havde fået gavekort til huller i ørerne og øreringe. Far lød glad og sagde "sig til mor, at far nedlægger veto". Jeg er sikker på ligeså meget indflydelse, som en kristen missionær i Saudi Arabien ønsker at bygge en kirke. Torturen må jeg tage som en mand!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
har absolut intet film-relateret fået, men en hel masse duft-godt-vand i forskellige afskygninger (folk må jo mene jeg stinker), en enkelt trøje, en wake-up-lampe (glæder mig til at se om den virker på min ellers tilbagevendende vinter-depression); Verdens Største Lokums-bog (ja, jeg elsker at sidde på tønden, mandens sidste fristed) og en FCK-brødrister.. Og i øvrigt en masse gavekort (så det kan ikke udelukkes at der bliver lidt film-relateret alligevel)..
Men den største gave er nu børnenes glædesfyldte øjne og de store smil, når de får hvad de ønsker sig :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Fik en Zwilling kokkekniv+strygestål som er super lækker Fik en lækker ny dyne og pude Star Trek (den nye) på BD V for Vendetta på BD 100kr gavekort til Stereo Studio 5000kr af farmor i arveforskud...det havde jeg ikke regnet med, blev lidt overrasket over at se alle de 100kr sedler.
Filmmæssigt fik jeg Inglourious Basterds på Blu-Ray - Den havde jeg desværre allerede, så den skal byttes. Den er 240 kr. værd i Expert, så forslag modtages gerne til hvad den kan byttes til af spændende film :D
Herudover fik jeg mest ting til min lejlighed, som jeg flytter i om et par uger. God jul til alle! :)
1. Terminator salvation DVD 2. Batman Arham aslyum xbox 3. Avatar The game 4. Fangevaget/fangavaktin islandsk komedie serie 5. Jaws 6. Star wars Ep II skal byttes 7. Star Wars Ep I skal ikke byttes 8. Captain Altriste 9. Twin Box The kingdom/jarhead 10. Inglorioes Bastards DVD 11. Figthing DVD aldrig hørt om den
Men god jul alle sammen skal jeg se Jaws eller spille batman Arkham aslyum
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Lost 4 sæson (BD) Anders Matthesen... vender tilbage Batman Arkham Asylum (PS3) Sultans Of Swing (Dire Straits opsamlingsalbum) Wolfmother - Cosmic Egg 200 kr.
#11 Collateral 15 år siden
#12 filmz-Bruce 15 år siden
Fik 5 små stykker sæbe min datter selv har lavet. Ingen gaver er bedre end alt hjemmelavet af ens pode :) Og så ringede hun glad og fro og fortalte, at hun havde fået gavekort til huller i ørerne og øreringe. Far lød glad og sagde "sig til mor, at far nedlægger veto". Jeg er sikker på ligeså meget indflydelse, som en kristen missionær i Saudi Arabien ønsker at bygge en kirke. Torturen må jeg tage som en mand!
#13 filmz-Utyske 15 år siden
Jo tak, det kunne jo være at jeg skulle ta' den og et par af mine andre gode sager med ind, når vi skal se film igen, bare så vi kan prøvesmage lidt.
Min onkel har fået noget nyt rom på lager, som jeg sikkert snart får en smagsprøve af. :)
#14 filmz-Bruce 15 år siden
#15 frankdrebin 15 år siden
Godfather Trilogy newly remastered DVD
1200 kr.
Deo
Ny dyne
Nye pude
Nyt betræk
Så er jeg klar til anden omgang gaver i morgen :;D¨
#16 HonoDelLoce 15 år siden
Men den største gave er nu børnenes glædesfyldte øjne og de store smil, når de får hvad de ønsker sig :)
#17 inflector 15 år siden
Fik en lækker ny dyne og pude
Star Trek (den nye) på BD
V for Vendetta på BD
100kr gavekort til Stereo Studio
5000kr af farmor i arveforskud...det havde jeg ikke regnet med, blev lidt overrasket over at se alle de 100kr sedler.
#18 15 år siden
Herudover fik jeg mest ting til min lejlighed, som jeg flytter i om et par uger. God jul til alle! :)
#19 Batsy 15 år siden
1. Terminator salvation DVD
2. Batman Arham aslyum xbox
3. Avatar The game
4. Fangevaget/fangavaktin islandsk komedie serie
5. Jaws
6. Star wars Ep II skal byttes
7. Star Wars Ep I skal ikke byttes
8. Captain Altriste
9. Twin Box The kingdom/jarhead
10. Inglorioes Bastards DVD
11. Figthing DVD aldrig hørt om den
Men god jul alle sammen skal jeg se Jaws eller spille batman Arkham aslyum
#20 Bobby Singer 15 år siden
Lost 4 sæson (BD)
Anders Matthesen... vender tilbage
Batman Arkham Asylum (PS3)
Sultans Of Swing (Dire Straits opsamlingsalbum)
Wolfmother - Cosmic Egg
200 kr.