Nice, ohh troede det var plysudgaven af fuglen (en af de små drilske bæster ikke den store) fra Pixars Birds du havde fået, fordi damm siden jeg så den i The Incredibles xtra matrialet har jeg været på jagt efter den, det er desværre vidst nok blot noget lavet kun til Pixar.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg fik et par simpsons sokker fra julemanden ;) et par batman sokker fra julemanden ;) sådan en ting her af julemandens kone ;) http://www.completetrainer.co.uk/lg_images/Moody_F... 1100 kr :) et skrabelod i mandel gave selvfølgelig ingen gevinst :( Ice age 3 BD :) The hangover BD :) Taken BD :( har jeg allerede skal ned og bytte den om 5 min :)
til alle jer der har fået Lost sæson 4 Hvorfor har ikke fået/købt den før nu, så kunne i ønske jer sæson 5 istedet eller måske begge sæsoner samtidig. sæson 5 er den bedste sæson indtil videre
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg har fået: - Den Lyserøde panter Collection (DVD Boks) (måske skal den byttes til en Blu-Ray, overvejer det pt.) - Antichrist (Blu-Ray) - Ed Wood (DVD) - Fifa 10 (PS3) - 200 kroner. - 1001 film du skal se før du dør (bog).
Har fået et par ting mere men de er ikke så relevante for denne side synes jeg ;P
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
#46 Cool :) sidder og overvejer kraftigt om jeg skal beholde eller bytte "Den lyserøde Panter DVD Collection". På den ene siden kan jeg godt lide filmene og de er gode at have i samlingen. På den anden side kunne jeg jo nok få en lille BD for byttepengene. Nogen der ved hvad boksen præcis står til: 150 kroner?????
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Fra min søde kreative niece: Et hjemmelavet perlearmbånd, hvor der står Onkel. It breaks your heart :) Andre også udemærkede ting, både film og ikke film relaterede: Nintendo Wii Sports resort pack - Limited edition sort box. Wii Sports pack. Qube (spil). Bloodsport (dvd). Pan's Labyrint (BD). Kingdom of heaven - Director's cut (BD). Ole Thestrup - Min lange rejse hjem (bog). Michael J. Fox - Op med hovedet (bog). 1001 store øjeblikke i fodboldens historie (bog). Film 2009 (bog).
Og lidt andet godt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#41 filmz-Utyske 15 år siden
Jeg kan ikke være sikker, men det skulle undre mig hvis de har valgt at bruge et ringere transfer.
#42 elwood 15 år siden
Nice, ohh troede det var plysudgaven af fuglen (en af de små drilske bæster ikke den store) fra Pixars Birds du havde fået, fordi damm siden jeg så den i The Incredibles xtra matrialet har jeg været på jagt efter den, det er desværre vidst nok blot noget lavet kun til Pixar.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#43 MOVIE1000 15 år siden
et par simpsons sokker fra julemanden ;)
et par batman sokker fra julemanden ;)
sådan en ting her af julemandens kone ;) http://www.completetrainer.co.uk/lg_images/Moody_F...
1100 kr :)
et skrabelod i mandel gave selvfølgelig ingen gevinst :(
Ice age 3 BD :)
The hangover BD :)
Taken BD :( har jeg allerede skal ned og bytte den om 5 min :)
til alle jer der har fået Lost sæson 4
Hvorfor har ikke fået/købt den før nu, så kunne i ønske jer sæson 5 istedet eller måske begge sæsoner samtidig.
sæson 5 er den bedste sæson indtil videre
#44 The Insider 15 år siden
#45 Twister 15 år siden
- Den Lyserøde panter Collection (DVD Boks) (måske skal den byttes til en Blu-Ray, overvejer det pt.)
- Antichrist (Blu-Ray)
- Ed Wood (DVD)
- Fifa 10 (PS3)
- 200 kroner.
- 1001 film du skal se før du dør (bog).
Har fået et par ting mere men de er ikke så relevante for denne side synes jeg ;P
#46 MOVIE1000 15 år siden
jeg har købt
Star trek BD
Inglourious basterds BD
drag me to hell BD
terminator salvation BD
jeg skulle også have købt Star wars the clone wars sæson 1 på BD, men den havde de ikke nogen der ved hvor man kan købe den på BD
#47 Twister 15 år siden
Cool :) sidder og overvejer kraftigt om jeg skal beholde eller bytte "Den lyserøde Panter DVD Collection". På den ene siden kan jeg godt lide filmene og de er gode at have i samlingen. På den anden side kunne jeg jo nok få en lille BD for byttepengene. Nogen der ved hvad boksen præcis står til: 150 kroner?????
#48 evermind 15 år siden
At dømme efter denne anmeldelse og brugerkommentarerne, er det tilsyneladende ikke det optimale transfer, de har anvendt, desværre. :(
#49 filmz-Utyske 15 år siden
Ja ok, men så må du jo nappe den amerikanske med de festlige specs og så finde noget andet i Blockbuster at bruge penge på. ;)
#50 Åkepool 15 år siden
Andre også udemærkede ting, både film og ikke film relaterede:
Nintendo Wii Sports resort pack - Limited edition sort box.
Wii Sports pack.
Qube (spil).
Bloodsport (dvd).
Pan's Labyrint (BD).
Kingdom of heaven - Director's cut (BD).
Ole Thestrup - Min lange rejse hjem (bog).
Michael J. Fox - Op med hovedet (bog).
1001 store øjeblikke i fodboldens historie (bog).
Film 2009 (bog).
Og lidt andet godt.