Vi har efterhånden skåret ned på julegaverne, så det næsten kun er børnene i familien vi giver til. Det vil så sige, at jeg ikke selv modtager ret mange (kun fra min fader og bedsteforældre).
Men hvad jeg får, det aner jeg endnu ikke.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
En GlenDronach 15 års whiskey South Park - sæson 2-4 Need For Speed: Shift (PS3) Che Guevara: Guerrilla Warfare Che Guevara: Reminiscenes of the Cuban Revolutionary War Millenium Falcon nøglering fra mine nevøer :D
Og så nappede jeg lige mandelgaven, en kasse chokolade, jeg sikkert tager med ind til mine kollegaer imellem jul og nytår.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
1. "Harry Potter og Halvblodsprinsen": DVD 2. "National Treasure: Books of Secrets": DVD 3. "Terminator Salvation": DVD 4. "Transformers: Revenge of the Fallen": DVD 5. Dødningehoveder klistermœrker 6. Fona gavekort på 250 kr. 7. Bare 200 kr. 8. "Mirror`s Edge": PS3 9. "The Chronicles of Narnia: Prince Caspian": PS3 10. DEN NYESTE PS3 PÅ 280 GIGABYTE!!!!!!!!!!!! YES SIR!!!!!! :D
Antichrist (Blu-ray) Metallica - S&M Metallica - Garage Inc. Mikael Simpson - Slaar Skaar. En pladespiller (som jeg lige nu benytter til at hører "The Wall" på.) GTA IV - Liberty city stories (XBOX) "1001 film du skal se før du dør" Desiderata: Words for life.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#1 MOVIE1000 15 år siden
GO JUL
#2 Skeloboy 15 år siden
The Great Debaters
Gran Torino
Stegepande
Vanter + hue
1000 kr
+ en triple pack som skal byttes
mere følger...
#3 MOVIE1000 15 år siden
#4 dyg 15 år siden
Men hvad jeg får, det aner jeg endnu ikke.
#5 Skeloboy 15 år siden
#6 filmz-Bruce 15 år siden
Singin' in the Rain - BD
#7 filmz-Utyske 15 år siden
Men jeg fik da "høstet" lidt:
En tidlig julegave fra en veninde: http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/unisex/ge...
En GlenDronach 15 års whiskey
South Park - sæson 2-4
Need For Speed: Shift (PS3)
Che Guevara: Guerrilla Warfare
Che Guevara: Reminiscenes of the Cuban Revolutionary War
Millenium Falcon nøglering fra mine nevøer :D
Og så nappede jeg lige mandelgaven, en kasse chokolade, jeg sikkert tager med ind til mine kollegaer imellem jul og nytår.
#8 filmz-Narniabæver 15 år siden
Ellers fik jeg Queen med Absolute Greatest Hits albummet og penge til at købe egne gaver for.
#9 Ericmase 15 år siden
1. "Harry Potter og Halvblodsprinsen": DVD
2. "National Treasure: Books of Secrets": DVD
3. "Terminator Salvation": DVD
4. "Transformers: Revenge of the Fallen": DVD
5. Dødningehoveder klistermœrker
6. Fona gavekort på 250 kr.
7. Bare 200 kr.
8. "Mirror`s Edge": PS3
9. "The Chronicles of Narnia: Prince Caspian": PS3
10. DEN NYESTE PS3 PÅ 280 GIGABYTE!!!!!!!!!!!! YES SIR!!!!!! :D
#10 Collateral 15 år siden
Metallica - S&M
Metallica - Garage Inc.
Mikael Simpson - Slaar Skaar.
En pladespiller (som jeg lige nu benytter til at hører "The Wall" på.)
GTA IV - Liberty city stories (XBOX)
"1001 film du skal se før du dør"
Desiderata: Words for life.