Tak for hjælpen alle, og undskyld til Spielbergfreak. Men det er en lortesituation. Der var (og er aldrig) nogen vagt i EW-Kolding. Ekspidienterne farer forvirret rundt. Jeg er spændt på hvad vi finder ud af. Hvis det gælder den tabte arbejdsfortjeneste, så er det regnet ud til (af min kollega) til omk. 50.000,- på nuværende tidspunkt.
Det skal tilføjes, at det er hende der benytter computeren og ikke mig, men vi er 3 der ejer vores firma, og er derved alle medejere af computeren. Jeg har bare overtaget sagen, fordi hun ikke er så meget inde i tingene som jeg. (Det er hendes arbejde det er gået ud over, men jo også mit, da vi ikke kan komme videre i et egentligt samarbejde, før at alt er på sin plads)
Mht. tid og sted, er det i Kolding for ca. 2 mdr. siden, men da jeg er hos mine forælrere iøjeblikket har jeg ikke de eksakte papirer her.
Igen, tak alle sammen. Det er fantastisk med den opbakning der er på Filmz. I er sku nogle guttermen alle sammen. :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Damn! Man hørere sq mange hsitorier fra den slags butikker, men den her er da det styggeste... Det juridiske skal jeg ikke blande mig i, det ender bare med jeg selv bliver anholdt. Jeg vil bare nøjes med at sige, at jeg naturligvis også støtter din sag, og skulle der på nogen måde være noget man kan hjælpe med, ikke at jeg lige kan forestille mig noget, så er jeg da klar...
Var iøvrigt lige et smut derude idag og du har ret, de farer sq forvirret rundt. En af de eneste butikker, hvor de ligefrem ser lettede ud over bemærkningen "jeg kigger bare"...
#23 yessør! Men det var nok fordi jeg ikke havde brug for hjælp... hvis jeg virkelig skulle have brugt en, havde de nok ikke spurgt... Det var sikkert nok at spørge mig, og det kunne måske ses...hehe!
Det er dælme surt, davenport :( Jeg har bare en ting at sige, handel aldrig i Eletronic World, det er min egen erfaring, jeg købte engang en computer, det er både første og sidste gang. Det kan godt være man kan købe andre gode vare derude, men bare ikke computer ting...
#21 davenport 21 år siden
Der var (og er aldrig) nogen vagt i EW-Kolding. Ekspidienterne farer forvirret rundt.
Jeg er spændt på hvad vi finder ud af. Hvis det gælder den tabte arbejdsfortjeneste, så er det regnet ud til (af min kollega) til omk. 50.000,- på nuværende tidspunkt.
Det skal tilføjes, at det er hende der benytter computeren og ikke mig, men vi er 3 der ejer vores firma, og er derved alle medejere af computeren. Jeg har bare overtaget sagen, fordi hun ikke er så meget inde i tingene som jeg. (Det er hendes arbejde det er gået ud over, men jo også mit, da vi ikke kan komme videre i et egentligt samarbejde, før at alt er på sin plads)
Mht. tid og sted, er det i Kolding for ca. 2 mdr. siden, men da jeg er hos mine forælrere iøjeblikket har jeg ikke de eksakte papirer her.
Igen, tak alle sammen. Det er fantastisk med den opbakning der er på Filmz. I er sku nogle guttermen alle sammen. :)
#22 filmz-Mifan 21 år siden
Det juridiske skal jeg ikke blande mig i, det ender bare med jeg selv bliver anholdt.
Jeg vil bare nøjes med at sige, at jeg naturligvis også støtter din sag, og skulle der på nogen måde være noget man kan hjælpe med, ikke at jeg lige kan forestille mig noget, så er jeg da klar...
Var iøvrigt lige et smut derude idag og du har ret, de farer sq forvirret rundt. En af de eneste butikker, hvor de ligefrem ser lettede ud over bemærkningen "jeg kigger bare"...
#23 dyg 21 år siden
#24 filmz-Mifan 21 år siden
Det var sikkert nok at spørge mig, og det kunne måske ses...hehe!
#25 MuManden 21 år siden
Jeg har bare en ting at sige, handel aldrig i Eletronic World, det er min egen erfaring, jeg købte engang en computer, det er både første og sidste gang.
Det kan godt være man kan købe andre gode vare derude, men bare ikke computer ting...