Så prøver jeg at smutte forbi TP musik! Lige for tiden kan man få de fleste HD-DVD'ere til 113-116 dkr. hos DVDPacific, hvilket er halvpris eller under ifht. herhjemme :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Tillykke med svinet! Jeg er ikke mega-misundelig på dig! ;)
Det lyder altsammen helt fantastisk, og jeg glæder mig gevaldigt til at høre flere røver-historier fra hjemme-bio'en. Jeg ligger afstand til din kommentar i #13. SmoothScreen gør ikke billedet blødere, eller... ;)
Hvordan kører du iøvrigt 1080p gennem din forstærker? Er din forstærker super-ny? For de fleste "ældre" (læs: 1-1½ år gamle) forstærkere understøtter da ikke 1080p pass-through?
#22 Jo den er god nok. 3806'eren understøtter 1080p. Kan se det på specs på deres produktside og i Avsforum. Og så virker det jo hos mig :) Den er fra 2005.
#23 DVIGear, men da det ene er fejlagtigt, så har jeg nu bestilt nogle andre, som Audioholics anbefaler. Impact Acoustics. Du kan få et "aktivt" HDMI kabel, bla. hos DVIGear, som understøtter lange afstande.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#29 Ikke rigtigt. Han sagde at den så godt ud i hans øjne (#15), fordi at han ikke havde set andet. Og dermed har jeg næsten svaret på mit eget spørgsmål. ;)
#21 filmz-Bruce 18 år siden
#22 pulse83 18 år siden
Det lyder altsammen helt fantastisk, og jeg glæder mig gevaldigt til at høre flere røver-historier fra hjemme-bio'en. Jeg ligger afstand til din kommentar i #13. SmoothScreen gør ikke billedet blødere, eller... ;)
Hvordan kører du iøvrigt 1080p gennem din forstærker? Er din forstærker super-ny? For de fleste "ældre" (læs: 1-1½ år gamle) forstærkere understøtter da ikke 1080p pass-through?
#23 filmz-vassago 18 år siden
#24 filmz-Bruce 18 år siden
#23 DVIGear, men da det ene er fejlagtigt, så har jeg nu bestilt nogle andre, som Audioholics anbefaler. Impact Acoustics. Du kan få et "aktivt" HDMI kabel, bla. hos DVIGear, som understøtter lange afstande.
#25 pulse83 18 år siden
#26 filmz-Bruce 18 år siden
#27 pulse83 18 år siden
#28 pulse83 18 år siden
#29 filmz-vassago 18 år siden
#30 pulse83 18 år siden