Hmm, jeg kan se, du heller ikke har haft megen succes på DAHF endnu. Du skal i hvert fald ha' held og lykke. Forfatteriet kan jeg ikke hjælpe med, da jeg hverken er den store JB-fan eller nogen særlig ivrig skribent, men jeg skal som sagt nok hjælpe til med programmeringen, hvis du får brug for det.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Mange tak Tyler *bLUSH*-, og hvorfor har i egentlig ikke selv billeder på? ;-) Kadann, jeg har fundet en til at kode! :-) Nakalay, jeg har allerede fundet 2 der vil designe.. mangler kun skribenter nu ;-) MÅ være nogle bondfans herinde :-)
Du kan da smide mig en besked ved lejlighed med et eller andet du vil have skrevet, så kan jeg se om jeg kan frembringe et eller andet du kan bruge til noget. En af mine tidligere kammerater var super Bond-fan, så lidt er der da smittet af. Jeg kan bare ikke love det helt store lige p.t., fordi jeg er igang med at flytte.
Egentlig spøjst at det er en pige der tager initiativ til noget sådant - Bond plejer jo at blive betegnet som klassiske drengehørmsfilm. Men det er cool :)
Og jeg kan da også godt overtales til at skrive en artikel eller anmeldelse...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#11 filmz-lush 21 år siden
#12 Tylerdurden 21 år siden
#13 filmz-Kadann 21 år siden
#14 nakalay 21 år siden
#15 filmz-lush 21 år siden
#16 filmz-Kadann 21 år siden
Du kan da smide mig en besked ved lejlighed med et eller andet du vil have skrevet, så kan jeg se om jeg kan frembringe et eller andet du kan bruge til noget. En af mine tidligere kammerater var super Bond-fan, så lidt er der da smittet af. Jeg kan bare ikke love det helt store lige p.t., fordi jeg er igang med at flytte.
#17 Tylerdurden 21 år siden
#18 filmz-herskegut 21 år siden
det er da også for dårligt at dk, ikke har en ordentlig 007 side.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#19 chandler75 21 år siden
Og jeg kan da også godt overtales til at skrive en artikel eller anmeldelse...
#20 filmz-lush 21 år siden
og #19, Jeg er girly girl, der hører rock, ser gangster film og James Bond..
Sofie