Gravatar

#1 filmz-lush 21 år siden

Hej :D
Håber ikke dette indlæg stikker mod forum regler. Ellers må i godt slette det :-) Anyway, er gået igang med 007forever.dk med min ven - eller dvs, VAR! Den er ret død, da vi ikke kan kode/designe. Men vi har da en bunke indhold, og vi er true bond fans ;) Vi vil gerne gøre den til Dks største bond site- eller eneste? Da der er mangel på dette! James Bond har mange fans, og også i Danmark. En dansk site ville være fedt! Nu vil jeg så spørge om der er nogen der er frisk på at designe/kode/skrive artikler for 007forever.dk!

Mucho Gracias

Sofie
Gravatar

#2 nakalay 21 år siden

Alt for dig. Jeg kan måske godt hjælpe med at kode; det er et stykke tid siden, jeg sidst har kodet, men jeg er godt ganske bekendt med (x)html, css, php og et par andre "sprog".
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#3 filmz-lush 21 år siden

Du skal jo ikke sige det er lang tid siden ;) Bare du kan kode ordentligt, og sådan ;) Der skal være funktioner som forum, afstemninger, osv. :-) Men mange tak :D
Gravatar

#4 nakalay 21 år siden

Ellers så besøg Eksperten, der skulle I kunne få hjælp med både design og programmering (og hvad I ellers har problemer med) inden for kort tid. Folk derinde plejer at være mere end villige til at hjælpe - jeg har selv tilbragt en hel del tid derinde engang, og jeg kan anbefale siden på det stærkeste.
Gravatar

#5 filmz-lush 21 år siden

Jae men - er det suveræne designs de kan præstere - gratis?
Gravatar

#6 filmz-lush 21 år siden

Desuden vil vi helst have at det er bondfans der er med til at lave sitet ;-)
Gravatar

#7 nakalay 21 år siden

#5 Ja, siden virker sådan, at man udlover point (du starter ud med 300 som nyt medlem, så vidt jeg husker) for at få en vilkårlig opgave løst af sidens eksperter. Om du ender med et suverænt design eller ej, skal jeg dog ikke kunne love dig, det er jo en subjektiv vurdering.

#6 Gør det nogen forskel, hvem der laver første udkast til siden? Det er jo begrænset, hvor stor chancen er for at finde en Bond-fan, der samtidig er en dygtig designer. Jeg synes, I skal give Eksperten en chance i første omgang.
Personligt tror jeg ikke, jeg har tid til at påbegynde sådan et projekt ene mand, men jeg skal være mere end villig til at hjælpe med at optimere og viderebygge siden, når I har fået noget op at stå.
Gravatar

#8 filmz-lush 21 år siden

Jeg vil da prøve, på eksperten! Men ser lige om der så ikke er nogen herinde der er klar på at skrive artikler osv til siden.. og kom med jeres ideer! :-)

Og nej det gør ikke forskel, det var nu en joke ;-)
Gravatar

#9 nakalay 21 år siden

Okay. Hvis du ikke finder nogen Bond-entusiaster - der er villige til at hjælpe - herinde, så prøv evt. at lede på DAHF også. :)
Gravatar

#10 filmz-sanjo 21 år siden

Mange er villige til at lave hjemmesider på: http://hol.dk/forside.asp
De fleste tager ikke penge for det, men der er altid nogen som vil. Men prøv dig frem.
"If there is no struggle, there is no progress"

Skriv ny kommentar: