Jeg fik også 37. Spørgsmålene virker ganske rigtigt helt absurde og totalt uden relevans. Det er svært, at se dem som meget andet end chikane af en uønsket befolkningsgruppe.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Nogle af spørgsmålene er simpelthen også åndsvagt formuleret. Altså helt ærligt, hvem er danmarks bedste kendte billedhugger, vil jeg da mene er et subjektivt spørgsmål. Og det med hvad størstedelen af befolkningen var under vikingetiden, for det første er det svært at opgøre statisktisks og for det andet var der ikke noget som hed Damnark dengang. Og der er langt flere pinlige spørgsmål.
Hvem ved hvor mange der er medlem af en fagforening uden at have kigget i statistisk årbog.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg tænker bare, hvad hvis man ikke for alvor har været på arbejdsmarkedet, hvis man f.eks er studerende eller man er pensionist og tingene har ændret sig siden man var på arbejdsmarkedet.
Jeg kan ikke se hvorfor man skal kunne svare på 40 spørgsmål til professoren for at blive statsborger. Bedøm de enkelte sager fra sag til sag.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#11 Benway 16 år siden
#12 filmz-yoshimura 16 år siden
#13 loki 16 år siden
#14 BN 16 år siden
#15 filt 16 år siden
#16 filmz-jonasgr 16 år siden
Hvem ved hvor mange der er medlem af en fagforening uden at have kigget i statistisk årbog.
'Cause I'm evil"
#17 chandler75 16 år siden
Mange er spørgsmålene er rigtig nok tiltænkt en bestemt gruppe - spørgsmålene vil gerne gøre opmærksom på, hvor fremragende Danmark/Europa er.
#18 filmz-jonasgr 16 år siden
Jeg kan ikke se hvorfor man skal kunne svare på 40 spørgsmål til professoren for at blive statsborger. Bedøm de enkelte sager fra sag til sag.
'Cause I'm evil"
#19 BN 16 år siden
Nåja, ups! Jeg må hellere øve mig i mellemtiden. :-D
#20 natterjack 16 år siden