Fik 36 rigtige ud af 40 (man skal mindst have 32 rigtige).
Og ja, svaret på spørgsmålet om "Danmark" og "Jellingestenen" er forkert (som belyst af den seneste tids debat).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg syntes ikke, at det skal afgøres ved en quiz. Så hellere en hotdogspisningskonkurrence. Eller også skal man heile om kap med Morten Messerschmidt. Eller gro den største ølvom på tid.
Men enig i, at det er grotesk, at man skal kunne svare på den slags spørgsmål for at få dansk indfødsret. Jeg kender nok en hel del, der næppe ville "bestå".
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-yoshimura 16 år siden
Fik 36 rigtige ud af 40 (man skal mindst have 32 rigtige).
Og ja, svaret på spørgsmålet om "Danmark" og "Jellingestenen" er forkert (som belyst af den seneste tids debat).
#2 tiany 16 år siden
#3 filmz-Kadann 16 år siden
Sådan er det når man er utålmodig.
#4 Popeye 16 år siden
Man kan jo så undre sig over, hvorfor man skal kende til Danmarks mest kendte billedhugger for at blive dansk statsborger....
Det er vist en ommer, Hornbech!
#5 dyg 16 år siden
#6 Skeloboy 16 år siden
Men kan da se ved gennemgang af svarene, at jeg har været temmelig dum nogen steder:)
#7 mr gaijin 16 år siden
#8 filmz-yoshimura 16 år siden
Men enig i, at det er grotesk, at man skal kunne svare på den slags spørgsmål for at få dansk indfødsret. Jeg kender nok en hel del, der næppe ville "bestå".
#9 filt 16 år siden
#10 Slettet Bruger [157700033] 16 år siden