Det er måske lidt offtopic og så alligevel ikke, sidder pt og rode med min dvd (blue tinum bt-dvdtt2055). Ville gerne have den til at få adgang til min PC gennem USB, nogen der ved om jeg kan "snyde" min dvd afspiller til at tro min HD i PCen er en memory stick/ekstern HD. Evt. et program til PC ala Daemon tools eller sådan noget?
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
HelmerJ: Er det der lige har kostet 299,- i Aldi? - Du skal jo bare købe en HD-skuffe og så plugge den til USB-porten.
Men forvent ikke for meget. Næsten alle divx/xvix-film hakker flere steder. Jeg tror det er fordi det er USB 1,1 for de er steder, hvor der sker rigtigt meget på skærmen. En scene hvor to står og snakker eller lign. kører perfekt, men hvis der er fuld fart over feltet hakker den. Det betyder at næsten alle film hakker lige akkurat så meget, at det ikke er værd at se på i længden!!
Hvis nogen har en løsning SKAL de simpelthen bare skrive den. ;)
Man kan godt køre netværk mellem 2 computere med USB, men fra en DVD-afspiller og en PC er måske at forlange for meget - i hvert fald hvis der ikke er software i dvd-afspilleren til at understøtte det.
Men er det ikke bare at købe en ekstern HDD som f.eks dem fra Maxtor, eller de bokse som Zitech sælger?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 HelmerJ 20 år siden
Ville gerne have den til at få adgang til min PC gennem USB, nogen der ved om jeg kan "snyde" min dvd afspiller til at tro min HD i PCen er en memory stick/ekstern HD. Evt. et program til PC ala Daemon tools eller sådan noget?
#2 davenport 20 år siden
#3 mr gaijin 20 år siden
Eller...
#4 filmz-vassago 20 år siden
#5 HelmerJ 20 år siden
[EDIT] Hmm linket virker ikke, men den er under produkter og hedder BT-DVDTT2055
#6 Slettet Bruger [2850872594] 20 år siden
Men forvent ikke for meget. Næsten alle divx/xvix-film hakker flere steder. Jeg tror det er fordi det er USB 1,1 for de er steder, hvor der sker rigtigt meget på skærmen. En scene hvor to står og snakker eller lign. kører perfekt, men hvis der er fuld fart over feltet hakker den. Det betyder at næsten alle film hakker lige akkurat så meget, at det ikke er værd at se på i længden!!
Hvis nogen har en løsning SKAL de simpelthen bare skrive den. ;)
#7 filmz-vassago 20 år siden
Men er det ikke bare at købe en ekstern HDD som f.eks dem fra Maxtor, eller de bokse som Zitech sælger?
#8 HelmerJ 20 år siden
Det jeg egenligt leder efter, har jeg fundet ud af, er et program der får den anden ende, af min usb ledning til at tro den snakker med en ekstern HD