Gravatar

#1 wiseguy 19 år siden

Jeg er så pissed off!! Ca. 21:30 fik jeg en SMS fra en kollega, som spurgte om jeg havde set, at Kanal 5 rent faktisk havde sendt sidste afsnit af Lost sæson 2 tidligere her på aftenen? Han havde selv lige opdaget det!!!
Nej!! det havde jeg IKKE!!! for Lost kører jo fast om MANDAGEN!!! og ingen af de spassere på Kanal 5 havde jo gjort sig ulejligheden med at oplyse, at de sendte finalen i aften. Det kunne de jo ellers passende have oplyst under rulleteksterne til det forrige afsnit!!!

Både min kollega og jeg har sendt dem en vrissen email, for der ikke noget der tyder på, at de genudsender afsnittet den kommende uge!
Hvis du også føler dig lidt røvrendt over at misse finalen, kunne du jo evt. gøre det samme...

Jeg kender rigtig mange, der ser Lost og ingen af dem har set eller snakket om finale lørdag, så der bliver ramaskrig på mandag, når det går op for familien Danmark!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#2 dyg 19 år siden

Jeg har set flere reklamer de seneste dage, hvor de har sagt, at det ville blive sendt i aften. Men de har tydeligvis ikke gjort nok for at informere om det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 Jay El 19 år siden

Det kan jeg ikke lige forstå.
Ifølge TVguide.dk var det afsnit 49 der var der i går, men i så fald var det jo blot en genudsendelse af afsnittet fra sidate mandag. Og det har folk vel set?!
Eller er det mig der misser noget?
Gravatar

#4 wiseguy 19 år siden

#3 i mandags sendte de afsnit 48.
Gravatar

#5 wiseguy 19 år siden

EDIT:
GLEM DENNE TRÅD!!!

Hold kæft hvor jeg føler mig som en kæmpe nar!! bedst som jeg står og børste tænder, går det op for mig at Jay El har ret, for det var da sidste afsnit, vi så i mandags!!!!
Doooooooohhhhhh!
Jeg blev fuldstændig grebet af stemningen, da min kollegas SMS tikkede ind igår aftes.
Virkelig flot!!! nu har jeg sendt en rigtig vrissen e-mail til Kanal 5 og oprettet en tråd på Filmz, så alle kan se hvor tåbelig jeg er!!!
Nøøøøøj min kollega står til hug!!!

Undskyld at jeg har spildt jeres tid, håber at det i det mindste har været lidt underholdende ;)

DOOOOOOOOOHHHHHH!
Gravatar

#6 filmz-Bruce 19 år siden

For sent! Du er lost!!! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7 wiseguy 19 år siden

#6 Jeg VED det!!! ultra pinligt - har lige sendt en undskyldning til Kanal5
Gravatar

#8 dyg 19 år siden

Hehe, shit happens :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 Captain Vallo 19 år siden

Dér fik jeg edderman'me ped på svikken!
Vi optog afsnittet i mandags men har endnu ikke set det.
Troede lige, at den skulle stå på kæmpekrise i det lille hjem i aften.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#10 tiny 19 år siden

Men så viste de til gengæld sidste afsnit med beskåret billed. Det var ret tydeligt, da man ikke kunne læse credits i starten. Helt vildt ringe!!!!
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.

Skriv ny kommentar: