Ej, det er super underholdende. Roeper og Smith udgør et godt hold. Hvor bliver man dog trist over at vi ikke har sådan et program.
#2 Jeg synes nu han var modig i at rose en film han vidste ville få høvl. Det vel trods alt et af kendetegnene for en god filmanmelder at man tør have upopulære holdninger, hvis de svarer til ens sande reaktion.
Resten af showet, hvor de bl.a. taler om deres yndlingsfilm og Smith skamroser en film der lyder rigtig spændende, er der også:
[url= 2[/url]
[url= 3[/url]
[url= 4[/url]
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#1 chandler75 19 år siden
Det er interessant at se at Richard Roeper - som jeg ellers har opfattet som lidt af en stivstikker - kan give Smith igen.
#2 nakalay 19 år siden
#3 Benway 19 år siden
#2 Jeg synes nu han var modig i at rose en film han vidste ville få høvl. Det vel trods alt et af kendetegnene for en god filmanmelder at man tør have upopulære holdninger, hvis de svarer til ens sande reaktion.
Resten af showet, hvor de bl.a. taler om deres yndlingsfilm og Smith skamroser en film der lyder rigtig spændende, er der også:
[url= 2[/url]
[url= 3[/url]
[url= 4[/url]
#4 DarkLight 19 år siden