Gravatar

#1 wiseguy 21 år siden

Har brug for lidt hjælp. Jeg skal til at bestille Kill Bill: vol.1 hos CD-Wow. Skal man købe region 1, 2, 3 eller den japanske uncut version. Den japanske er jo noget dyrere, er den det værd? Jeg har overvejet bare at købe region 1 versionen og så vente på et kommende box-set.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#2 El vez 21 år siden

Du kan prøve at kigge her for en sammenligning.

Jeg venter til der kommer et samlet box-sæt, forhåbentlig med den uklippede version.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 wiseguy 21 år siden

El Vez - tak for dit link. Jeg kan dog ikke komme ind på siden. Jeg får hele tiden fejlen: Serveren blev ikke fundet.
Gravatar

#4 ks 21 år siden

Er der nogen der kan fortælle om R1 har engelske undertekster, det har den ifølge dvdcompare, men CD-Wow skriver intet om engelske undertekster..
Gravatar

#5 wiseguy 21 år siden

El Vez - så fik jeg hul igennem. Det site er fluks føjet til mine foretrukne - tak for det!!!!
Gravatar

#6 El vez 21 år siden

#4 Generelt er cd-wow ret mangelfulde mht specs, men du kan sende dem en mail hvis du vil være 100%. Dvdcompare er mere troværdige imo.

#5 Selvtak og ja, den er et must for alle kvalitetsbevidste dvd entusiaster =)
Gravatar

#7 filmz-JakobL 21 år siden

Jeg har R1 på bestilling fra cdwow, skal nok give en heads up ang. subs når jeg får den.
Gravatar

#8 ks 21 år siden

#6 - Ja deres beskrivelser er ikke alt for detaljerede, noget som egentlig ofte irriterer mig en del :\
Gravatar

#9 El vez 21 år siden

Du kan jo også kigge på andre sider og se på deres specs. Der findes to R1 udgivelser:
Den amerikanske, og..
Den canadiske.

Iflg Axel er US R1 udgået, men ud fra de specs der står på cd-wows side kunne det godt tyde på det er den de har stående.
De specs der står på dvdcompare er den canadiske.

Hvis du stadig er i tvivl bør du sende cd-wow en mail, eller køb den japanske for at få den ubeskårede udgave af filmen :)
Gravatar

#10 DarkLight 21 år siden

Eller vente :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: