Der er ikke en unrated udgave af vol. 2, men hvis man er stor fan af filmen, skal man måske overveje at købe det japanske boxset. Jeg har selv bestilt fra cd-wow. Det er dog ikke udkommet endnu. Region 3 udgaven er billig og jeg mener der engelske undertekster _kun_ på de ikke-engelsktalende dele. Der skulle senere komme en speciel edition udgave, hvor der blandt andet har været talt om et Tarantino commentary lydspor, så det er måske værd at vente på. Hvis man kan vente så længe :)
Nogen burde skrive en guide-til-kill-bill-udgivelser, for det er fandme ikke det nemmeste at finde rundt i. Har hr. Tarantino selv udtalt sig om, hvad der er det mest komplette? Jeg har fx hørt en del om, at s/h sekvensen skulle være fjernet i den japanske udgave, men det var jeg jo for eksempel ret vild med.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#6 - I den japanske udgave er kampscenen i farver og er lidt længere, samt at animation sekvensen er lidt længere... Jeg må indrømme at jeg også syntes det var fedt med s/h kampscener, men det er godt nok fedt at se i farver, og det er mega blodigt ;D Men man skal nok være god fan, da den koster omkring 250 kr. hvis ikke jeg husker helt galt, og man skal have engelske undertekster på under hele filmen, hvis man vil have de scener de ikke snakker engelsk i med tekster...
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
#7 Den japanske udgave af vol. 1 er i mine øjne de ekstra 100 kr. værd, da jeg synes den sekvens er den bedste i filmen, og en af de bedste kampscener jeg har set på film - har så heller ikke set så mange film inden for den genre. Men der er nok mange der ikke gider smide de ekstra penge i, hvilket jeg godt kan forstå. - Men måske taler gi-jones om nogle s/h scener i Kill Bill vol. 2, har endnu ikke set den så det kan jeg ikke rigtig udtale mig om. Håber da ikke der er blevet cuttet i den - kan jeg ikke forestille mig Universal har gjort :)
#1 SpielbergFreak 21 år siden
Findes der en unrated, ligesom med 1`eren?
DVDcompare.net har kun oprettet tre udgivelser, men der må være nogen andre.
Hjælp!!!
#2 filmz-ataris 21 år siden
#3 SpielbergFreak 21 år siden
Og jeg vil ikke bruge 700 kr på boxen, men den er fed, ingen tvivl om det.
Jeg køber nok bare region 1 udgaven.
#4 Zelle 21 år siden
#5 SpielbergFreak 21 år siden
Mange tak for the info:o)
#6 gi-jones 21 år siden
#7 Zelle 21 år siden
Men man skal nok være god fan, da den koster omkring 250 kr. hvis ikke jeg husker helt galt, og man skal have engelske undertekster på under hele filmen, hvis man vil have de scener de ikke snakker engelsk i med tekster...
#8 filmz-ataris 21 år siden
- Men måske taler gi-jones om nogle s/h scener i Kill Bill vol. 2, har endnu ikke set den så det kan jeg ikke rigtig udtale mig om. Håber da ikke der er blevet cuttet i den - kan jeg ikke forestille mig Universal har gjort :)
#9 El vez 21 år siden
Alle KB vol 2 udgivelser er identiske mht indhold og censur, det er kun undertekster og features man skal være opmærksom på.
#10 Zelle 21 år siden
Kan du så se at få set Kill Bill 2 ;D