#30: Yeah... mange af scenerne er så meget "over the top" at det er grinagtigt... når folk skæres over i to dele af et enkelt spark, så kan man ikke lade være med at grine.
Men andre scener er meget realistiske, som fx. voldtægtsscenen som er yderst grum og de andre to scener som jeg nævnte tidligere, og der sidder man virkelig med en dårlig smag i munden!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
#30+31 Jeg så det lidt som om at scenerne med ichi (som har psykologiske traumaer og har det virkeligt dårligt med hvad han gør) er tegneserieagtige, hvorimod den anden hovedpersons (som har det sjovt med det og nyder sine gerninger) scener er utroligt frastødende, for at skabe en slags modvirkende effekt. ...Ved ikke helt hvordan jeg skal forklare hvad jeg mener, men tror i hvert fald det er lavet sådan med vilje.
jeg bliver dårlig bare af at læse jeres-troede ellers jeg var ok hård...det er hermed konstateret som værende negativ..alt med negle, hår og betændelsesting...*burp*
#34 - Er det scenen hvor Robert (Peter Jackson) kaster en grøn masse op i en skål? Det er pænt ulækkert. Det skulle efter sigende være lavet af: Grøntsager, Yoghurt, müsli og grøn frugt farve, men det gør det ikke mindre klamt at se på.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
On Air's Bad Taste er en trist 2.0, 4:3 version, hvorimod Anchor Bay R1version er i 6.1 og wide, samt en ekstradisc med en spændende lille Peter Jackson dokumentar. Men den koster selvfølgelig også lidt mere (220 på axel), men er det værd, hvis man er fan.
#37 - Ja, jeg har også kun den ringe version. Når jeg kommer til penge er det en af de film, jeg skal have fornyet. Helt klart en klassiker, der gerne må stå to gange på min hylde.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
En af de klassiske "mest ulækre scener" må da være Cronenbergs Videodrome, hvor James Woods pludselig sidder med hånden inde i sin egen mave, og derefter trækker en pistol ud... Men selvfølgelig... Cronenberg er altid ulækker på den ene eller den anden måde.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#31 azathoth 22 år siden
Men andre scener er meget realistiske, som fx. voldtægtsscenen som er yderst grum og de andre to scener som jeg nævnte tidligere, og der sidder man virkelig med en dårlig smag i munden!
#32 skittlez 22 år siden
Jeg så det lidt som om at scenerne med ichi (som har psykologiske traumaer og har det virkeligt dårligt med hvad han gør) er tegneserieagtige, hvorimod den anden hovedpersons (som har det sjovt med det og nyder sine gerninger) scener er utroligt frastødende, for at skabe en slags modvirkende effekt.
...Ved ikke helt hvordan jeg skal forklare hvad jeg mener, men tror i hvert fald det er lavet sådan med vilje.
#33 filmz-Mira 22 år siden
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#34 22 år siden
men det er sq en cool film hvis nogen ikke har set den så kan den anbefales
#35 dyg 22 år siden
#36 filmz-Retep 22 år siden
#37 skittlez 22 år siden
#38 dyg 22 år siden
#39 azathoth 22 år siden
#40 Captain Vallo 22 år siden
Men selvfølgelig...
Cronenberg er altid ulækker på den ene eller den anden måde.
then why is my arse
the perfect height for kicking?