Gravatar

#61 e-male 20 år siden

Jeg gad måske godt se en remake af "Plan 9 from outer space", men så skulle den også instrueres af en ligeså legendarisk instruktør som Ed Wood, som kan løfte dette kunststykke ind i det 21. århundrede ...Jeg stemmer for Uwe Boll!!! ;o)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#62 thomas040 20 år siden

er helt med på Den Uendelige Historie... det var den første film jeg tænkte på skulle genindspilles... især i disse fantasy tider...

mon ikke der er nogen der har nerverne til det...ÅH GUD, hvor ville det være godt med peter jackson, men for guds skyld ikke howard shore.... john williams og peter jackson...

Det ville nok blive en trilogi....:)

Er der virkelig ikke et manuskript til en ny Uendelig Historie som flyder rundt i hollywood, klar til at blive filmatiseret?
Failure is a zero out.
Gravatar

#63 elwood 20 år siden

Speaking of never ending story, hehe lille sjov ting med vores kære Lionel Hutz 8-)

(Efter Homer er blevet smidt ud fra en all you can eat resturant)

Lionel Hutz: This is the most blatant case of false advertising since my suit against the movie The Neverending Story!

Homer: So, do you think I have a case?

Lionel Hutz: Mr. Simpson, I don't use the word 'hero' lightly, but you are the greatest hero in American history.

Homer: Woohoo!"
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#64 davenport 20 år siden

Haha, der er der hvor Homer æder 2 kg. mel da de kommer hjem, fordi han stadig er sulten.. Noget af det sjoveste i Simpsons ever. :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#65 elwood 20 år siden

#64 yep det er nemlig et sejt afsnit, og det jo altid godt at se Lionel Hutz i aktion, verdens "Bedste" advokat 8-)

Gravatar

#66 dyg 20 år siden

R.I.P. Phil :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#67 filmz-far pumpe 20 år siden

#63 & #64: Nogle af jer der kan huske hvilken sæson og hvilket afsnit det er i? :)
Glemslen er sandhedens fjende..
Gravatar

#68 filmz-ataris 20 år siden

#63 - Det afsnit hvor han spiser på den fiskerestaurant? - hvis jeg husker rigtigt :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#69 dyg 20 år siden

Det er så vidt jeg husker afsnittet der hedder "New Kid on the Block". Mener det er fra sæson 4.

[Edit: Så fik jeg kigget rundt, det er s04e08]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#70 elwood 20 år siden

#66 Phil Hartman var en stor person, Lionel Hutz og Troy McClure er nogen af mine favoritter.

Skriv ny kommentar: