Er der nogen der har erfaring med forsendelser fra USA. Jeg skal have købt et par sko eller to fra Converse, men de vil kunne sende til en amerikansk adresse - så jeg skal have dem videresendt via en anden adresse eller en service. Nogen der har et tip?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Der findes en eller anden postservice hvor man faktisk får en amerikansk postadresse. De sender derpå videre.
Jeg kan ikke helt huske hvad det koster, men tvivler på at det kan betale sig med kun en enkelt forsendelse...
Nu kan jeg desværre ikke huske navnet, men jeg kan prøve at spørge en ven om det. Han har det, eller har haft det i hvert fald. Hov... Det er da Anders M, som du jo udemærket kender.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#4: Nopes ikke til de priser, og de fleste steder smider de så VAT osv oveni. Så det bliver for dyrt. Helt nye Cons, bl.a. dem man selv designer koster 60$ i USA. Noget mindre end alle andre steder jeg har kigget.
Ikke en pind, jeg vil stadig gerne have mine sko, havde håbet på at der var nogle filmzere overthere - men det så ikke ud til at være tilfældet. Der er firmaer i USA, som du kan bruge som modtageradresse, som så pakker det om og sender til DK, men det er for dyrt.
#1 filmz-vassago 18 år siden
#2 Kalle Ferm 18 år siden
Jeg kan ikke helt huske hvad det koster, men tvivler på at det kan betale sig med kun en enkelt forsendelse...
Nu kan jeg desværre ikke huske navnet, men jeg kan prøve at spørge en ven om det. Han har det, eller har haft det i hvert fald. Hov... Det er da Anders M, som du jo udemærket kender.
#3 filmz-vassago 18 år siden
#4 El vez 18 år siden
#5 filmz-vassago 18 år siden
#6 Bony 18 år siden
EDIT: Too slow.. Men ja, de selvdesignede er nok en anelse svære at skaffe hjem andetsteds til lignende priser.
#7 filmz-sanjo 18 år siden
#8 filmz-vassago 18 år siden
#9 rasser 18 år siden
Bor du i kbh?
Jeg bor i New York og skal til DK om 14 dage, saa hvis du kan naa at faa sendt dem hjem til mig inden for den tid, skal jeg sgu nok tage dem med.
#10 filmz-vassago 18 år siden