Gravatar

#21 Ericmase 12 år siden

Sounds awesome to me! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#22 Ericmase 12 år siden

SIR Ridley Scott (12) skrev:
Måske der kan dannes nogle grupper, hvor nogle har en bil og andre mangler transport?

Bor i Fredensborg. Kunne være fedt at blive kørt, men det er også fint nok at tage transport :)
Gravatar

#23 Åkepool 12 år siden

JannikAnd (20) skrev:
Formentlig omkring kl. 13-14, med slut kl. 21'ish.

Thanks.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#24 MOVIE1000 12 år siden

hmmm måske :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#25 Muldgraver 12 år siden

Filmene er (formodentlig) ok, men det som var mest interessant for mit vedkommende, var biografen og den forskel det tekniske udstyr kan betyde for en oplevelse. Dertil tilføjes at trisse rundt i hyggelige omgivelser, hvor præstationen ikke først og fremmest er begrundet i økonomiske vilkår. Den slags oplever man heldigvis også i København og andre steder, men ethvert sådant møde, rummer altid en egenartet form for værdi og en facet, som de mennesker der har lagt sig selv i projektet, har bidraget til. Folkelighed når det fungerer :)

Der er naturligvis andre faktorer der påvirkede mit første møde med Klovborg Kino også, men ovenstående lidt naive tilgang er vitterligt tilstrækkeligt til, at jeg glæder mig til gensynet, der allerede ved første møde virkede hjemligt.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#26 Richard Burton 12 år siden

Man skal blot dreje til venstre, så er man der :) Og ja hjemligt og hyggeligt :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#27 Troels 12 år siden

lækkert initiativ! bor forholdsvis tæt på klovborg(60 km). Så ved jeg da hvad jeg skal lave den 15 december :)
Gravatar

#28 Ericmase 12 år siden

Det kunne være fedt med en rundvisning af Michael Andersen :)
Gravatar

#29 Neranders 12 år siden

Troels (27) skrev:
lækkert initiativ! bor forholdsvis tæt på klovborg(60 km). Så ved jeg da hvad jeg skal lave den 15 december :)

Hvis det tilfældigvis er i Herningområdet, og du er i besiddelse af bil, siger jeg ja tak til en kørselsaftale! :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#30 Troels 12 år siden

Neranders (29) skrev:
Hvis det tilfældigvis er i Herningområdet, og du er i besiddelse af bil, siger jeg ja tak til en kørselsaftale! :)

kører faktisk igennem herning, så det skulle ikke være noget problem ;)

Skriv ny kommentar: