Filmene er (formodentlig) ok, men det som var mest interessant for mit vedkommende, var biografen og den forskel det tekniske udstyr kan betyde for en oplevelse. Dertil må tilføjes at trisse rundt i hyggelige omgivelser, hvor præstationen ikke først og fremmest er begrundet i økonomiske vilkår. Den slags oplever man heldigvis også i København og andre steder, men ethvert sådant møde, rummer altid en egenartet form for værdi og en facet, som de mennesker der har lagt sig selv i projektet, har bidraget til. Folkelighed når det fungerer :)
Der er naturligvis andre faktorer der påvirkede mit første møde med Klovborg Kino også, men ovenstående lidt naive tilgang er vitterligt tilstrækkeligt til, at jeg glæder mig til gensynet, der allerede ved første møde virkede hjemligt.
#21 Ericmase 12 år siden
#22 Ericmase 12 år siden
Bor i Fredensborg. Kunne være fedt at blive kørt, men det er også fint nok at tage transport :)
#23 Åkepool 12 år siden
Thanks.
#24 MOVIE1000 12 år siden
#25 Muldgraver 12 år siden
Der er naturligvis andre faktorer der påvirkede mit første møde med Klovborg Kino også, men ovenstående lidt naive tilgang er vitterligt tilstrækkeligt til, at jeg glæder mig til gensynet, der allerede ved første møde virkede hjemligt.
#26 Richard Burton 12 år siden
#27 Troels 12 år siden
#28 Ericmase 12 år siden
#29 Neranders 12 år siden
Hvis det tilfældigvis er i Herningområdet, og du er i besiddelse af bil, siger jeg ja tak til en kørselsaftale! :)
"That's rough, buddy."
#30 Troels 12 år siden
kører faktisk igennem herning, så det skulle ikke være noget problem ;)