Klovborg og Cinefil arrangerer årets vildeste 3D brag! Se Ridley Scotts Prometheus og Peter Jacksons Hobbitten i et specielt dobbeltprogram lørdag den 15. december i en af landets bedste entusiast biografer.
Fedt initiativ og samarbejde, og så endda på min fødselsdag! Ville helt klart være frisk hvis ikke det var for de fire eksamener jeg har i december kombineret med at jeg bor i københavn :-/
#2 Jeg ønsker dig i stedet held og lykke med eksaminerne :)
og #3 Og takker da på alles vegne. Det er jo nyt for os at gå "ind i sådan noget", men det er jo herligt, at Michael og co. i Klovborg er så fleksible. Havde Klovborg ligget i København ville jeg godt nok forsøge at lave mange sjove arrangementer :) Digitaliseringen giver jo mange muligheder fremover.
Havde det været i København, ville jeg nok være frisk på at give "Prometheus" et ekstra kig, men det er en kende langt for kun at se en enkelt film. :)
I know, men vi vil kæmpe for projektet / forsøget :) Lykkes det, er det jo noget, som kan forsøges igen. Og det er blevet lidt en mærkesag for os at få gjort opmærksom på, hvilken enorm forskel der er på 3D og hvad det lige gør for oplevelsen af en film. Interessen er der, så vi får se :) Ellers har jeg en monster familie i det sydlige Jylland og så inviterer jeg bare til fætter fest ;)
#1 Richard Burton 12 år siden
http://www.cinefil.dk/?p=4186
#2 cans 12 år siden
#3 Slettet Bruger [3752044850] 12 år siden
#4 Richard Burton 12 år siden
og #3 Og takker da på alles vegne. Det er jo nyt for os at gå "ind i sådan noget", men det er jo herligt, at Michael og co. i Klovborg er så fleksible. Havde Klovborg ligget i København ville jeg godt nok forsøge at lave mange sjove arrangementer :) Digitaliseringen giver jo mange muligheder fremover.
#5 Notional 12 år siden
#6 Richard Burton 12 år siden
http://www.ugeavisen.dk/toender/slut-med-klovborg-...
#7 Slettet Bruger [3752044850] 12 år siden
#8 MMB 12 år siden
#9 frankdrebin 12 år siden
Klovborg er en fantastisk biograf!
#10 Richard Burton 12 år siden
#9 Fedt og aye :)