Så er starttiderne mere eller mindre klar. The main attraction, Prometheus, starter 14.00 og for at gøre det muligt at nå hjem og i byen i København, så starter Hobbitten kl. 17 og er formentlig færdig ved 20 tiden ... give and take :)
Er man brødflov og kan ikke leve på slik og cola alene, kan man måske nå en pizza fra pizzariaet overfor mellem de to film. Men jeg vil anbefale, at man så nok ringer og forudbestiller, så man er sikker på at nå det :)
Super! :) Jeg var egentlig igang med at planlægge noget opvarmning med de tre LotR film, men vi må nøjes med to af dem, for at kunne nå det. :)
Lige en anden ting. Jeg ved der bruges Dolby 3D i Klovborg, og hvilket jeg har erfaring med fra Sønderborg, hvor brillerne er designet til at man kan have briller inde under 3D brillerne. Er det også tilfældet her i Klovborg? De to jeg trækker med, har nemlig begge briller.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
#41 Ericmase 12 år siden
#42 Michael Andersen 12 år siden
#43 Richard Burton 12 år siden
#44 Richard Burton 12 år siden
Er man brødflov og kan ikke leve på slik og cola alene, kan man måske nå en pizza fra pizzariaet overfor mellem de to film. Men jeg vil anbefale, at man så nok ringer og forudbestiller, så man er sikker på at nå det :)
#45 Neranders 12 år siden
Super! :) Jeg var egentlig igang med at planlægge noget opvarmning med de tre LotR film, men vi må nøjes med to af dem, for at kunne nå det. :)
Lige en anden ting. Jeg ved der bruges Dolby 3D i Klovborg, og hvilket jeg har erfaring med fra Sønderborg, hvor brillerne er designet til at man kan have briller inde under 3D brillerne. Er det også tilfældet her i Klovborg? De to jeg trækker med, har nemlig begge briller.
"That's rough, buddy."
#46 frankdrebin 12 år siden
Glæder mig!
#47 Michael Andersen 12 år siden
Ja de er lavet til det :)
Husk at køre ordentligt! [fløjter temaet til "Høj pistolføring"] ;)
#48 Neranders 12 år siden
Mange tak. :)
"That's rough, buddy."
#49 frankdrebin 12 år siden
Regner med at parkerer politivognen på mit reserverede sæde ;)
#50 dyg 12 år siden