Jeg kommer. Jeg medgiver. Er en overløber. En Cinefil. Og vil formentlig holde foredrag forinden, hvor jeg giver udtryk for en ikke uanselig partiskhed.
Ikke noget vækkelsesmøde. Er man ikke blandt de udvalgte, som bruger de små grå under filmen, så kan man sgu ikke forventes at bruge dem efter. Jeg regner iøvrigt med at tage Nordsø Olie gibbernakker med.
Pt. er ca. 2/3 af billetterne til arrangementet solgt. Jeg ved ikke om vi bliver flere, men de evt. overskydende pladser til "Hobbitten" vil i weekenden blive tilgængelige for folk som ikke skal deltage i arrangementet.
Så hvis man vil være sikker på at få billet til begge film, er sidste frist for bestilling til og med fredag d. 7. dec.
Nu hvor han (for øjeblikket) ikke har en bruger på Filmz, er der så én som lige vil give denne besked videre til Flemming fra Cinefil?
#51 gi-jones 12 år siden
#52 elwood 12 år siden
Er der flere fra Århus der overvejer og tage afsted ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#53 Richard Burton 12 år siden
#54 Slettet Bruger [3752044850] 12 år siden
#55 elwood 12 år siden
Men det lyder som et fedt arrangement i hvertfald.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#56 Richard Burton 12 år siden
#57 Slettet Bruger [3752044850] 12 år siden
#58 Richard Burton 12 år siden
#59 Muldgraver 12 år siden
#60 Michael Andersen 11 år siden
Så hvis man vil være sikker på at få billet til begge film, er sidste frist for bestilling til og med fredag d. 7. dec.
Nu hvor han (for øjeblikket) ikke har en bruger på Filmz, er der så én som lige vil give denne besked videre til Flemming fra Cinefil?