Gravatar

#11 elwood 16 år siden

Et lille udpluk.

King of California
The Dark Knight
Be Kind Rewind
Indy 4
Talk to Me


Shane Carruth's nye udspil hvad det så end bliver.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 Bohemian 16 år siden

The Dark Knight

Sin City 2

Aliens vs Predator: Requiem



Free in serenity.
Gravatar

#13 Winniepooh 16 år siden

Indiana Jones 4
National Treasure 2
Det gyldne kompas
Mamma Mia
The dark knight
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#14 filmz-Le Samouraï 16 år siden

#7 - Ja, men det er en film, der skal ses på et stort lærred, så en rigtig fan venter naturligvis (hvis den rigtige fan altså bor i nærheden af en biograf, der kunne tænke sig at vise den ;-).

Jeg venter også på Inland Empire, No Country for Old Men og ikke mindst Sukiyaki Western, der ser ud til at være en blanding af samuraisværd og Django.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#15 Zabriskie 16 år siden

Jeg glæder mig allermest til en kommende filmatisering af Max Payne spillet. Det ville altså være optimalt.
Le temps détruit tout
Gravatar

#17 mr gaijin 16 år siden

#16 Jeg bliver helt svimmel! Det er godt nok ikke alle filmene, som jeg går og ser frem til, men der er nok til, at biografejerne kan vride deres små hænder.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#18 Herrguth 16 år siden

#17 Der er selvfølgelig film jeg sere mere frem til end andre. Når film som Resident Evil 3, AVP2 og Terminator 4 er på, så er det fordi jeg er ret spændt på om de er noget værd, da de foregående film (RE2, AVP og T3) ikke var vildt gode...
Gravatar

#19 rockysds 16 år siden

#16 + 18
Der er en del af de film på din liste, som jeg ser frem til, men som er lidt længere ude i fremtiden og derfor frasorterede: Coraline, Sin City 2, Watchmen, Wolverine, Magneto og Avatar.
Derudover har jeg jo valgt dem, jeg ser mest frem til, og det har jo beskåret listen yderligere.
Men mange af filmene på din liste er jeg faktisk og ganske nysgerrig efter at se.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#20 rendesten 16 år siden

Inland Empire (har hørt at den sku opleves i biografen var ellers lige ved at købe dvd'en)

No country for old men

Eastern Promises

Rescue Dawn

Chan-wook Park's Evil Live

Ratatouille

Haneke's Funny Games (håber ikke det blir en katastrofe)

Cronica de una Fuga

Sweeney Todd

The Orphanage

Skriv ny kommentar: