Du bør, Bruce, koncentrere dig mere om løsninger på dine standardiserede analyser istedet for at hovere som "mig og de andre"- "os(dem der tuder over de ikke kan sige hvad de vil) -dem" - "mig - dem" osv.
Hvis jeg mente jeg havde evnerne til at begå mig i politik, så var jeg i politik. Det er jeg ikke. Det er jo ikke mine løsningsforslag som er interessante at diskutere, da disse jo er hypotetiske, men hvad der reelt bliver gjort af tiltag fra politisk hold.
Det er effekter på allerede igangsatte løsninger, som det er interessant at debatere. Hvis nogle kritiserer dem og jeg er uenig, så argumenterer jeg for dette, jeg hoverer ikke! Iøvrigt gider jeg ikke holde min kæft og rulle rundt bare fordi et flertal har en anden holdning.
Det sidste i din post fatter jeg iøvrigt ikke.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Det er som om det er din største tilfredstilelse at du mener, at du tør sige hvad du vil, at du ikke er som de andre, at du er samfundsrevser. Lyder det som indhoildet i et læserbrev til EB?
Det er næsten som at være til topmøde med en bunke vesnstreorienteret NGO'er som kritisere og kritisere, men mangler resultatorinteret løsningsforslag.
Det er muligt det vil bekomme nogle vel, at jeg holder min kæft engang imellem, så man kan få koncensus i nogle tråde og alle kan klappe i takt. Men dette er et debat forum og jeg har tænkt mig at sige min mening, når der er noget jeg har en mening om. Og iøvrigt så kritiserer jeg ikke kun i mine indlæg, men tager også parti og vigtigst af alt....jeg forsøger at argumentere herfor.
Så opfat det som du vil, men jeg opfatter det anderledes.
Du er velkommen til at udtale dig, men kontroversielle eller andre steder usagte er dine holdninger næppe. Vær lidt skarpere, nedton dig selv som enestående og lidt flere løsninger - tak.
Jeg har så heller aldrig gået ind i en debat for at fremstå med kontroversiel holdninger eller løsninger, eller for at være budbringeren af de vise sten :) Løsninger behøver ikke være kontroversielle eller uopdagede for at være gode :), jeg har det fint med at andre finder på dem.
Jeg har ikke noget mål at skulle blive eller virke skarpere og mht. den dersens "enestående" udtalelse, så har jeg svært ved at tage den provokation alvorligt :)
#71 davenport 20 år siden
#72 jessup 20 år siden
#73 filmz-Bruce 20 år siden
Det er effekter på allerede igangsatte løsninger, som det er interessant at debatere. Hvis nogle kritiserer dem og jeg er uenig, så argumenterer jeg for dette, jeg hoverer ikke! Iøvrigt gider jeg ikke holde min kæft og rulle rundt bare fordi et flertal har en anden holdning.
Det sidste i din post fatter jeg iøvrigt ikke.
#74 jessup 20 år siden
Det er næsten som at være til topmøde med en bunke vesnstreorienteret NGO'er som kritisere og kritisere, men mangler resultatorinteret løsningsforslag.
#75 filmz-Bruce 20 år siden
Så opfat det som du vil, men jeg opfatter det anderledes.
#76 jessup 20 år siden
ok, sidste sætning er ment som en provokation.
#77 filmz-Bruce 20 år siden
Jeg har ikke noget mål at skulle blive eller virke skarpere og mht. den dersens "enestående" udtalelse, så har jeg svært ved at tage den provokation alvorligt :)
#78 jessup 20 år siden