Gravatar

#1 davenport 20 år siden

Jeg må nok sige, at jeg er kommet meget i tvivl mht. det kommende kommunalvalg.
Jeg har været "venstremand" i mange år nu, men jeg er fuldstændig uenig i Claus Hjort Frederiksens beskæftigelsespolitik. Det er helt urealistisk, det han forlanger af socialrådgiverne.
Nu ved jeg godt det ikke er valg til regering, men partiet må jo kunne lugte hvor det går hen af, hvis folk grundlæggende er utilfredse under kommunalvalget.

Hvad mener i ville være godt at stemme, også set i lyset af den kommende sammenlægning?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 myggen 20 år siden

Håb på at Liberalisterne når at stille op :)

Men i øvrigt er jeg ikke enig i, at et partis 'nationalpolitik' skal påvirke, hvordan man stemmer til lokalvalgene, da national- og lokalpolitik i mine øjne, er to forskellige ting. I min gamle kommune blev dette understreget, da SF og De Konservative gik sammen om at tage magten.

Så glem alt om Store C, og stem på, hvem du bedst mener kan tage vare på din (nye) kommune.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#3 filmz-che 20 år siden

Umiddelbart ville jeg anbefale dig at stemme på mig! (Og hvis du ikke bor i Ny Varde kommune, så på SF generelt...) :D

Men ellers så følg med i den lokale debat, og dan dine holdninger ud fra dette.

This is an ex-parrot
Gravatar

#4 davenport 20 år siden

Nu skal jeg sætte X ovre i Kolding, og jeg hælder mere til den højre side i regeringen, så.... :)

Hvad er dine kardinalpunkter, che?
Gravatar

#5 myggen 20 år siden

Jeg ville ligeså gerne sætte mit kryds ved en person med aliaset Stalin eller Hitler, som Che.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#6 Taxwars 20 år siden

Nu er med bestemmelsen i demokrati forsvindende mikro lille, så det kan næste være det samme.
Layoutet vælter og er ulæseligt - skal det det?
Gravatar

#7 gi-jones 20 år siden

#6: Og dit forslag til et bedre system er således hvad?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 filmz-Bruce 20 år siden

#6 Ja, især hvis man sidder på sin flade og håber tandfeen kommer forbi.

Jeg stemmer V ved valg og Mads Lebech fra C personligt på Frederiksberg.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#9 davenport 20 år siden

Diktatur ala Cuba?
Gravatar

#10 JannikAnd 20 år siden

Stemmer på Pernille Falcon fra de rød-grønne i Hvidovre Kommune - hun er den eneste, der er interesseret i vores uddannelsesmuligheder, eller mangel på samme.

Skriv ny kommentar: