Jeg må nok sige, at jeg er kommet meget i tvivl mht. det kommende kommunalvalg. Jeg har været "venstremand" i mange år nu, men jeg er fuldstændig uenig i Claus Hjort Frederiksens beskæftigelsespolitik. Det er helt urealistisk, det han forlanger af socialrådgiverne. Nu ved jeg godt det ikke er valg til regering, men partiet må jo kunne lugte hvor det går hen af, hvis folk grundlæggende er utilfredse under kommunalvalget.
Hvad mener i ville være godt at stemme, også set i lyset af den kommende sammenlægning?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Men i øvrigt er jeg ikke enig i, at et partis 'nationalpolitik' skal påvirke, hvordan man stemmer til lokalvalgene, da national- og lokalpolitik i mine øjne, er to forskellige ting. I min gamle kommune blev dette understreget, da SF og De Konservative gik sammen om at tage magten.
Så glem alt om Store C, og stem på, hvem du bedst mener kan tage vare på din (nye) kommune.
Stemmer på Pernille Falcon fra de rød-grønne i Hvidovre Kommune - hun er den eneste, der er interesseret i vores uddannelsesmuligheder, eller mangel på samme.
#1 davenport 20 år siden
Jeg har været "venstremand" i mange år nu, men jeg er fuldstændig uenig i Claus Hjort Frederiksens beskæftigelsespolitik. Det er helt urealistisk, det han forlanger af socialrådgiverne.
Nu ved jeg godt det ikke er valg til regering, men partiet må jo kunne lugte hvor det går hen af, hvis folk grundlæggende er utilfredse under kommunalvalget.
Hvad mener i ville være godt at stemme, også set i lyset af den kommende sammenlægning?
#2 myggen 20 år siden
Men i øvrigt er jeg ikke enig i, at et partis 'nationalpolitik' skal påvirke, hvordan man stemmer til lokalvalgene, da national- og lokalpolitik i mine øjne, er to forskellige ting. I min gamle kommune blev dette understreget, da SF og De Konservative gik sammen om at tage magten.
Så glem alt om Store C, og stem på, hvem du bedst mener kan tage vare på din (nye) kommune.
#3 filmz-che 20 år siden
Umiddelbart ville jeg anbefale dig at stemme på mig! (Og hvis du ikke bor i Ny Varde kommune, så på SF generelt...) :D
Men ellers så følg med i den lokale debat, og dan dine holdninger ud fra dette.
#4 davenport 20 år siden
Hvad er dine kardinalpunkter, che?
#5 myggen 20 år siden
#6 Taxwars 20 år siden
#7 gi-jones 20 år siden
#8 filmz-Bruce 20 år siden
Jeg stemmer V ved valg og Mads Lebech fra C personligt på Frederiksberg.
#9 davenport 20 år siden
#10 JannikAnd 20 år siden