btw hvis nogen sku støde på rayman raving rabbids til Wii i Århus, må de gerne sige til, ved ikke hvor lang tid der går før coolshop får det hjem nemlig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#61 jeg tror jeg med sikkerhed, kan sige at hvis man ikke forudbestilte så er det svært, hvis ikke umuligt, ebgames havde en lang liste, hvor dem der ikke var blandt de 35 første, ville kunne få en ved juletid, så vidt jeg forstod på dem.
Men jeg skal da lige holde udkig, hvis jeg ser en, men jeg tror salget kom hel bag på folk, den blev simplthen revet væk, ligeså med Zelda, det får du også svært ved at finde i butikkerne nu.
Men jeg holder da lige udkig efter en Wii, når jeg er i byen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#64 Jeg fulgte jo dit råd fra i fredags, om at der stod en Wii inde i Game i Bruuns, men de havde sgu fjernet Wiimoten, så det var lidt ubrugeligt :-/ kunne ellers godt have tænkt mig at prøve hvordan det var.. medmindre at Elwood holder WiiNight for filmz folk :P
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Gik lige en tur på strøget i dag, og var inde forskellige steder:
Game: Venteliste indtil medio januar. EB-Games: Januar/Februar Fona: Tjo, hvis du er heldig, så sidst på denne uge, ellers næste uge, vi skriver dig lige op. !!!!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#61 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#62 dyg 17 år siden
Nogen der ved, hvor i Århus det er muligt (hvis overhovedet) at købe en Wii?
#63 elwood 17 år siden
Men jeg skal da lige holde udkig, hvis jeg ser en, men jeg tror salget kom hel bag på folk, den blev simplthen revet væk, ligeså med Zelda, det får du også svært ved at finde i butikkerne nu.
Men jeg holder da lige udkig efter en Wii, når jeg er i byen 8-)
#64 dyg 17 år siden
Der er vel ikke noget info ude om hvornår næste ladning kommer?
#65 elwood 17 år siden
Da jeg ringede ud til Electric city her i lørdags, der sagde de at de slet ikke havde fået deres Wii udstyr endnu, så måske der er en chance der ?
#66 filmz-herskegut 17 år siden
Jeg fulgte jo dit råd fra i fredags, om at der stod en Wii inde i Game i Bruuns, men de havde sgu fjernet Wiimoten, så det var lidt ubrugeligt :-/ kunne ellers godt have tænkt mig at prøve hvordan det var.. medmindre at Elwood holder WiiNight for filmz folk :P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#67 dyg 17 år siden
#68 filmz-herskegut 17 år siden
Havde lidt småtravlt, så jeg tænkte ikke lige videre over det, ikke andet end at jeg ærgede mig gevaldigt.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#69 dyg 17 år siden
Game: Venteliste indtil medio januar.
EB-Games: Januar/Februar
Fona: Tjo, hvis du er heldig, så sidst på denne uge, ellers næste uge, vi skriver dig lige op. !!!!
#70 elwood 17 år siden
ved godt du sikkert ikke lige finder Zelda, men rayman håber jeg da lidt på man kan opspore.