Helt enig med corgan (#82). Har selv 360'er men skal da også ha' en ps3 når den kommer lidt ned i pris.
Mine to primære grunde for valg af 360'er var klart 1) Xbox Live (det kører bare supersmooth) 2) mod community på den gl. xbox (xbmc mm.)
Sidstnævnte formoder jeg kommer så snart at mod chips til 360'eren er mainstream.
Spilmæssigt rammer PS3 til gengæld imo en bredere målgruppe, f.eks. savner jeg tit spil til xbox'en som ikke er så pc-agtige. Little Big Planet er f.eks. selvskrevet til ps3'eren.
Derudover appellerer PS3'eren til mit nørd-gen med design og specs og det bliver spændende at følge "Home"-konceptet. Her har Sony i mine øjne snigløbet MS.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Derudover appellerer PS3'eren til mit nørd-gen med design og specs og det bliver spændende at følge "Home"-konceptet. Her har Sony i mine øjne snigløbet MS.
Det må du da meget gerne uddybe :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#102 Home er selvfølgelig omgivet med meget hype - men hele tanken om at indbygge en slags gratis mmorpg i ps3'en synes jeg er genial. Alle PS3-købere er som udgangspunkt potentielle brugere af Home.
Den indledende målgruppe er nok folk med hang til Second Life el. online avatars, men på sigt tror jeg, at der er en hel del interessante uudforskede fremtidsperspektiver i konceptet.
[url= Sony PS3 Home Video Trailer[/url]
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
De demostere den nye firmware, det er rimelig snedigt, man kan styre og få adgang til indhold på sin PS3 via. PSP'en over Internettet.
Dvs. hvis du sidder på arbejdet, og f.eks. opdager at en MGS4 demo lige er kommet ud, så kan du via. din PSP sætte downloaden igang på din PS3, så det du sætter i kø er hentet når du kommer hjem.
Se det synes jeg sku er lidt snedigt, kræver self at PS3'en er sat i det rigtige Mode, og at den er tændt, men ellers det er lidt fix fundet på 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det behøver ikke være via en konsol, det klart nemmeste er da 'bare' at bruge xbox.com, der i forvejen er integreret med din Live-konto, og ville i øvrigt være en langt mere praktisk løsning (med mindre man selvfølgelig sidder med en wifi-PSP i en bus, hvor man ellers ikke kan komme på nettet).
#101 filmz-lbw 17 år siden
Mine to primære grunde for valg af 360'er var klart
1) Xbox Live (det kører bare supersmooth)
2) mod community på den gl. xbox (xbmc mm.)
Sidstnævnte formoder jeg kommer så snart at mod chips til 360'eren er mainstream.
Spilmæssigt rammer PS3 til gengæld imo en bredere målgruppe, f.eks. savner jeg tit spil til xbox'en som ikke er så pc-agtige. Little Big Planet er f.eks. selvskrevet til ps3'eren.
#102 El vez 17 år siden
Det må du da meget gerne uddybe :)
#103 filmz-lbw 17 år siden
Den indledende målgruppe er nok folk med hang til Second Life el. online avatars, men på sigt tror jeg, at der er en hel del interessante uudforskede fremtidsperspektiver i konceptet.
[url= Sony PS3 Home Video Trailer[/url]
#104 elwood 17 år siden
De demostere den nye firmware, det er rimelig snedigt, man kan styre og få adgang til indhold på sin PS3 via. PSP'en over Internettet.
Dvs. hvis du sidder på arbejdet, og f.eks. opdager at en MGS4 demo lige er kommet ud, så kan du via. din PSP sætte downloaden igang på din PS3, så det du sætter i kø er hentet når du kommer hjem.
Se det synes jeg sku er lidt snedigt, kræver self at PS3'en er sat i det rigtige Mode, og at den er tændt, men ellers det er lidt fix fundet på 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#105 myggen 17 år siden
#106 DarkLight 17 år siden
Kane & Lynch Interview med IO
#107 filmz-Kadann 17 år siden
Deres Zune? ;)
#108 DarkLight 17 år siden
#109 elwood 17 år siden
hmm jeg synes da jeg havde hørt rygter om de sku være igang med en håndholdt konsol selv.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#110 myggen 17 år siden