2 nye sange er blevet annonceret: - Evenflow med Pearl Jam (tid til at gå amok, El Vez!) :-) - Lay Down med Priestess
Looket i GH3's interface har ændret sig en smule og har f.eks. fået en note-tæller, så man kan se hvor tæt man f.eks. er på at få en Eddie Van Halen Award (500 note streak).
Multiplayerdelen er blevet udbygget betydeligt i forhold til de 2 forrige GH spil. Der er kommet en del flere gamemodes som f.eks. Battle Mode og Co-op Career.
Ikke ligefrem konsol-relateret, men jeg er gået godt amok med Supreme Commander, fuck det spil er cool. Kan kun anbefales (især hvis man er Total Annihilation freak).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#118 Hmm gad vide om det har noget at gøre med Chris Taylor er manden bag dem begge 8-)
Jeg har hevet en gammel klassiker frem fra pc skuffen nemlig Gun "western GTA" er den korte beskrivelse, det er også spillets længde kort, men uha det er godt.
Og så går jeg bare og venter på Starbreeze får nosset sig sammen til at udgiv The Darkness Demo'en til min 360'er
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#111 elwood 17 år siden
Men basicly er det et 3 puzzle hvor du styre en person der kan skifte mellem 2d og 3d.
se video'er Crush
Det forklare det hele bedre.
For satan det er vannedanende.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#112 Bony 17 år siden
[url= Vs. Wii[/url]
#113 elwood 17 år siden
#114 Corgan 17 år siden
Nyheder om Guitar Hero III.
2 nye sange er blevet annonceret:
- Evenflow med Pearl Jam (tid til at gå amok, El Vez!) :-)
- Lay Down med Priestess
Looket i GH3's interface har ændret sig en smule og har f.eks. fået en note-tæller, så man kan se hvor tæt man f.eks. er på at få en Eddie Van Halen Award (500 note streak).
Multiplayerdelen er blevet udbygget betydeligt i forhold til de 2 forrige GH spil. Der er kommet en del flere gamemodes som f.eks. Battle Mode og Co-op Career.
#115 El vez 17 år siden
"Thoughts arrive like butterflies.."
#116 filmz-lbw 17 år siden
#117 aknot 17 år siden
#118 dyg 17 år siden
#119 elwood 17 år siden
Jeg har hevet en gammel klassiker frem fra pc skuffen nemlig Gun "western GTA" er den korte beskrivelse, det er også spillets længde kort, men uha det er godt.
Og så går jeg bare og venter på Starbreeze får nosset sig sammen til at udgiv The Darkness Demo'en til min 360'er
#120 filmz-Kadann 17 år siden
http://www.lauritz.com/Item/Item.aspx?LanguageId=1...
Under 2 timer tilbage af auktionen. :)